You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام دالی عزیز خوبی دختر؟:)
-
سلام کی میای که من نمیبینمت گیسو کمند خخخخخخ:D
-
سلام دوست من
مرسی از عکس زیبات:)
-
علیک سلام تو کدوم تاپیک دارین با هم مطالعه میکنین؟
-
-
شب بخیر.من هستم تا وقتی چراغاتون خاموش بشه بعد میرم:)
-
گرون حساب میکنی محدثه ارزون حساب کن مشتری شیم خخخخخخ:D
امشب چ خوش اخلاق شدم من:surprised:
-
شبت دنج و مهتابی دختر خوب:)
خوب بخوابی عخشم خخخخخخ:D
-
باوووووووو مرسی دختر.اینجوری که شرمنده میکنی منو:redface:
-
با یکی از دوستان دعوا کردم دوست ندارم بدونه من باشگاه هستم یا نه.
میبینی که همش تو پیجمم.خیلی کم پست میزارم
-
خو پس چرا واستادی تو دختر خوب؟:)
-
بخدا اگه مشکل نداشتم روشنش میکردم:(
-
آره سارا رفت.تو مگه خوابت نداره محدثه؟:smile:
-
فسقلی لامپ چرا خاموشهههههههههه:razz:
-
شبت دنج و مهتابی سارا جان:)
-
-
بیا پیج من سارا کارت دارم فقط پیج من
-
دوستان بیایید پیج من کارتون دارم
-
ن پ من بودم تو ماشین مرقصیدم.
ماشین نازنینم رفت پارکینگ :cry:
-