نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    میخواستم صبرتو بسنجم!! دستتو بگیر رو دهنه ی فنجون بذار داغ بمونه چاییت! زولبیا و بامیه رم تکی...

    میخواستم صبرتو بسنجم!! دستتو بگیر رو دهنه ی فنجون بذار داغ بمونه چاییت! زولبیا و بامیه رم تکی نخوریا!با خانواده! چاکریم!!:cowboy:
  2. .:ارمیا:.

    نمیدونم.... هرجا تو خوشی!! 15-16هم دیگه ولم. تو یه جا پیشنهاد کن به دوستانم میگیم شاید اومدن.

    نمیدونم.... هرجا تو خوشی!! 15-16هم دیگه ولم. تو یه جا پیشنهاد کن به دوستانم میگیم شاید اومدن.
  3. .:ارمیا:.

    نکه من دارم!! کتاب بخون... میخوای یه چندتا تاپیک خوب معرفی کنم؟!!

    نکه من دارم!! کتاب بخون... میخوای یه چندتا تاپیک خوب معرفی کنم؟!!
  4. .:ارمیا:.

    سلاااااام! گفتیم بیایم عرض ادب....:smile: [IMG] اینارم نگه دار واسه افطاری نوش جان کن! مارم دعا کن!

    سلاااااام! گفتیم بیایم عرض ادب....:smile: [IMG] اینارم نگه دار واسه افطاری نوش جان کن! مارم دعا کن!
  5. .:ارمیا:.

    چطوری؟!!بابا دلم واسه همه تنگیده!داشتم فکر میکردم یه قراری بذاریم همو ببینیم....

    چطوری؟!!بابا دلم واسه همه تنگیده!داشتم فکر میکردم یه قراری بذاریم همو ببینیم....
  6. .:ارمیا:.

    چی شده باو!!قاطی کردی چرا؟!

    چی شده باو!!قاطی کردی چرا؟!
  7. .:ارمیا:.

    میبینی سایت جدید شده؟!! دیگه هر کاری دوستان بکنن از نظر من پنهان نمیمونه!!دیقه به دیقه آمارشونو...

    میبینی سایت جدید شده؟!! دیگه هر کاری دوستان بکنن از نظر من پنهان نمیمونه!!دیقه به دیقه آمارشونو دارم!!:D
  8. .:ارمیا:.

    معرفیتونو کامل کنید، خوب میشه!:)

    معرفیتونو کامل کنید، خوب میشه!:)
  9. .:ارمیا:.

    سلام! ممنون از درخواستت:gol: امیدوارم دوست خوبی باشم!!

    سلام! ممنون از درخواستت:gol: امیدوارم دوست خوبی باشم!!
  10. .:ارمیا:.

    آره دیگه زندگی فقط در "انتظار افطار" سپری میشه!!

    آره دیگه زندگی فقط در "انتظار افطار" سپری میشه!!
  11. .:ارمیا:.

    بدک نیست!! شما چی؟ میخوشی؟!!:gol:

    بدک نیست!! شما چی؟ میخوشی؟!!:gol:
  12. .:ارمیا:.

    محتاجیم به دعا شدید!!:gol::gol:

    محتاجیم به دعا شدید!!:gol::gol:
  13. .:ارمیا:.

    الهی نامه استاد حسن زاده آملی

    دوستان هر دفعه یکی از این "الهی"ها رو که خوشتون میاد گلچین کنید در موردش یه خط بنویسین، به نظرم جالب بشه! الهی، عبادت ما قُرب نیاورده بُعد آورده است، كه"فَوَیلٌ لِلْمُصَلِّین" . . . وای بر نمازگزارانی که از نماز خود غافلند!! حواسمون باشه که نمازمون واسمون قرب به همراه بیاره!:gol:
  14. .:ارمیا:.

    بشارتهای انجیل و تورات به حضرت محمّد(ص)+پاسخ به شبهات مسیحیان

    سلام ببخشید میخواستم خواهش کنم اگه میشه کم کم مطلب بذارین که اگه سوالی از یه قسمت داشتیم برطرف بشه، بعد بریم قسمت بعدی. ممنون:gol:
  15. .:ارمیا:.

    کافر کیست؟ مسلمان کیست؟ شیعه کیست؟ سنی کیست؟

    سلام! اینجا روایاتی موجوده از اهل تسنن واسه اثبات ولایت حضرت علی(ع). فکر کنم شمام میخواستین یه همچین کاری انجام بدین!به نظرم این تاپیکو آپ کنید بهتر باشه...البته فقط نظره! موفق باشین!
  16. .:ارمیا:.

    چرا داشتن معجزه، دلیلی بر فرستاده شدن از طرف خداست؟

    اِ ؟ از تخصصهای منم بید!تا حالا 2-3تاییشونم اخراجیدن! آره از سوت زدنت تو پست قبلیت مشخص بود که حدس نزدی! بابا بیخیال بسه این همه اعتماد به سقف کاذب!;) میزان استقبال رو بگو... بیخیال حیفه تو تاپیک Mr.khataeepourاسپم کنیم! الان منم میرم بازدید بشه 2001!
  17. .:ارمیا:.

    طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین زمان روزه‌داری در کدام کشورهاست؟

    اگه طالب شهادتید برید دانمارک!! در عرض 3 ساعت باید سحری بپزید و بخورید،سفره ی افطار آماده کنید و بخورید و 21 ساعت آینده به روزه داری مشغول باشید!!:D
  18. .:ارمیا:.

    ....:::معرفی و دانلود کتب دفاع مقدس:::....

    ارمیا ارمیا "بسم الله الرحمن الرحیم" انتشارات سوره ی مهر قیمت:ناقابله...3300(البته یه زمانی!) ارمیا اولین رمان رضا امیرخانی است و در دومین دوره‌ی کتاب سال دفاع مقدس و نیز در اولین دوره‌ی جشنواره فرهنگی و هنری مهر، مورد تقدیر قرار گرفته است. ارمیا در ضمن به عنوان کتاب برگزیده‌ی بیست سال...
  19. .:ارمیا:.

    الهی نامه استاد حسن زاده آملی

    چقدر زیاده!! کاش تیکه تیکه می کردین، هر دفعه یه ذره شو میذاشتین! با این حال ممنون خیلی خیلی زیبا بود:gol: خصوصا این قسمتش: "الهی، سالیانی می‌پنداشتم كه ما حافظ دین توایم، «استغفرك اللهمّ». در این لیله الرغائب 1390 فهمیدم كه دین تو حافظ ماست، «أحمدك اللهمّ»! "
  20. .:ارمیا:.

    چرا داشتن معجزه، دلیلی بر فرستاده شدن از طرف خداست؟

    ینی کی؟!!!!!واقعا کیه که تا عضو شده اومده تاپیک شما و sj khataeepour؟!!! دوست قدیمی آیا؟!!! کشته مرده ی لحنشم...حیف که اگه بگم تهمت میشه...بذاریم راحت باشه!
بالا