خواهشمندم بحث تاپیکا منحرف نکنید..............به مبحث گفته شده پست بزنید ..........وگرنه ناچارم بگم حذفش کنن.......فقط بیل فعلا:smile:
آقایون نابغه اول بیل را یاد بگیرن بعد بگن کلنگ ....................
هنوز ما با بیل کلی کار داریم........... بعد نوبت کلنگهok......................
اساتید محترم...