منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
به نظر شما تو کارتون موش و گربه تام(پسر) مقصره یا جری(دختر)؟
جری :دختره.....چون دختر پسرا همش تو سر هم میزنن پسرا که با هم دعوا نمیکنن
سعید معمار
ارسال #16
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
بیل مخفف چیه..؟(دوره های تخصصی مهندسان-مبحث بیل شناسی)
ای گفتی..............:biggrin:
سعید معمار
ارسال #5
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری
اول اینکه تا حدود زیادی باهاتون موافقم............... از قدیمیا کمتر کسی اینجا مونده.............. اعضای جدیدم خب جوونن دیگه.....
سعید معمار
ارسال #11,305
Aug 20, 2010
تالار:
کاردانی به کارشناسی
با کلمات رمانتیک جمله بساز..............
عشق..........
سعید معمار
موضوع
Aug 20, 2010
پاسخ ها: 2
تالار:
گفتگوی آزاد
بیل مخفف چیه..؟(دوره های تخصصی مهندسان-مبحث بیل شناسی)
بیل گیتس بیلی بیلیارد بیلبورد بیل خودمون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید معمار
موضوع
Aug 20, 2010
پاسخ ها: 86
تالار:
گفتگوی آزاد
به نظر شما تو کارتون موش و گربه تام(پسر) مقصره یا جری(دختر)؟
مقصرا پیدا کنیدا.......فردا نگید نگفتین.........یهو عین فیلم شبکه 1 میشه بعد بیا و درستش کن
سعید معمار
ارسال #6
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
مولانا ترک است
:eek::surprised::eek: :surprised::eek::surprised:
سعید معمار
ارسال #4
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
به نظر شما تو کارتون موش و گربه تام(پسر) مقصره یا جری(دختر)؟
تام نامی است پسرانه و جری نامیست دخترانه......... از آنجا که آقای تام زیاد شلوغ میکنه.......دعوا...........شکستن ظروف آشپزخانه............و...پس نتیجه می گیریم احتمالا پسر بوده..........
سعید معمار
ارسال #5
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
به نظر شما تو کارتون موش و گربه تام(پسر) مقصره یا جری(دختر)؟
مگه جری دختر نیست......پس مقصره دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید معمار
ارسال #3
Aug 20, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
به نظر شما تو کارتون موش و گربه تام(پسر) مقصره یا جری(دختر)؟
به نظر من جری............:smile:
سعید معمار
موضوع
Aug 20, 2010
پاسخ ها: 56
تالار:
گفتگوی آزاد
((((##مسابقه ی حدس عکس....!!!!##))))
این چیه؟
سعید معمار
ارسال #721
Aug 20, 2010
تالار:
تالار عکس
عکس موجود تخت جمشیدی.........
سعید معمار
موضوع
Aug 20, 2010
پاسخ ها: 6
تالار:
تالار عکس
لیتوانی!مردمی که در کارتپستال زندگی میکنند!!سری اول
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
سعید معمار
ارسال #16
Aug 20, 2010
تالار:
تالار عکس
بلندترین ریش در دنیا!
پس کو سیبیلش................
سعید معمار
ارسال #12
Aug 20, 2010
تالار:
تالار عکس
دست دست ! اهان اهان ...
عروسی کیه؟............شام چیه؟..........شغل داماد چیه؟.............هیچکدام؟..........جواب :هیچکدام :smile:
سعید معمار
ارسال #79
Aug 20, 2010
تالار:
مناسبتها
من هنوزم منتظرت هستم
من یکی که ماشینم پنچر شده حالا حالا ها نمیرسم.......شما سحری بخورید.منتظر من نمونید.من معلوم نیس کی میرسم............
سعید معمار
ارسال #21
Aug 19, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
تعریف نسبتهای فامیلی ! (طنز)
میگن تکراری ...حتما تکراریه دیگه:smile:
سعید معمار
ارسال #7
Aug 19, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
روز پس از حمله به ایران چه اتفاقی می افتد؟!
نه میخونیم میاییم شهریور بازم امتحان میدیم...........:smile:
سعید معمار
ارسال #11
Aug 19, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
** داداش محمد صادق عزیز تولدت مبارک **
تولدت مبارک..................
سعید معمار
ارسال #101
Aug 19, 2010
تالار:
مناسبتها
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
8
9
10
اول
قبلی
10 از 10
برو به صفحه ی
برو
جستجو
بالا