عیبی نداره بذارن بره ، اینقدر ناز میکنه ، هیچ بازیکنی بزرگتر از استقلال نیست ، نه نکونام نه جباری و نه حتی مجیدی
پارسال بالای 20 هفته طول کشید تا آقا راه بیافته و بتونه فوتبال بازی کنه ، تو تموم اون بازیها جز ضعیف ترینهای استقلال بود ، از کنار صبر و حوصله تماشاگرای استقلال و ضرر تیم استقلال ، هم...