نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    آره منم موافقم اون تاپیک خیلی قدیمی تره از این ، از اولم اون مهم بود بعد این مهم شد ، تاپیک اخبار باشگاه از بین نره بهتره
  2. G

    کلوپ آبیدلان.

    اون که آره ، حالا فصل داره شروع میشه ببینیم چجوریه اوضاع از الان من رو شیشم فرض کن ، من دارم برا رتبه ابوالفضل برنامه ریزی میکنم ، اگه یهو نیاد خوب خوبه ، ما هم یه زمانی آخر بودیم بعد از ارسال اولین پستمون نه به نظرت واقعا میشه ؟؟25% پستهاش اینجا بوده ؟؟ 10 تای اول شاید اما از هفت بالاتر نه
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    سارا تو الان رقیب منی ، خیلی نزدیکی :D اما محسن رو بیخیال شیم نمیشه به گردشم رسید ، کلا 4 نفر اول خیلی دورن ، تازه نرگس 6-7 ماه نبود ، فکرشو کن اگه بود 1400-1500 تایی پست داشت اینجا من که ندیده بودم شما کجای جدولی؟؟
  4. G

    کلوپ آبیدلان.

    اسپم؟؟ این اصلا پست نمیذاشت اینجا (البته اونایی هم که میذاشت اسپم بود)، پارتی بازی شده ، 911 تا ؟؟ اصلا امکان نداره کار کدوم مدیر ارشده ؟؟ :D یعنی از 4000 پست 25% تو این تاپیک بوده ؟؟ بابا آبیدل
  5. G

    کلوپ آبیدلان.

    چه جالب من اینو نمیدونستم من تو تاپیک آبیدلان هفتمم با 396 تا پست البته با فعالیتی که 4 نفر اول داشتن و دارن دیگه نمیشه بهشون رسید حتی اگه تقویت کنم مجتبی جباری و فرهاد مجیدی رو هم بگیرم بازم نمیرسم بهشون ابوالفضل که خدا بیامرز شده رو 506 مونده ، سارا هم که نزدیکه همش 6 تا پست بالاتره :D سعیدم...
  6. G

    :surprised: :smile:

    :surprised: :smile:
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    منو چرا انتخاب کردی پس؟؟:surprised:
  8. G

    کلوپ آبیدلان.

    اووه همه رو هم که نوشتی امالیا ، jade meh alod ، rezamoazami ،oil boy ، y ..or..z، scream ، narges banoo ،javad-68خودتو رضا داوودی جا موندن ابوالفضلم که خدا بیامرزه
  9. G

    سلام چرا کلوپ آبیدلان نمیای دیگه؟

    سلام چرا کلوپ آبیدلان نمیای دیگه؟
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    بزنیم آقا جون بزنیم ما هم میایم سوال میکنیم الان مشکل نفراته ؟؟ همه خوبن ، نفس کار مهمه :surprised:
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام آقا رضا دستور دادی ما هم اجابت کردیم :Dاومدم کلوپ
  12. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایشالله قهرمان بشیم اولویت با همین آسیای امساله ، اینو دیگه بشیم تا بعد خدا بزرگه
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    اینم یه کاریکاتور با حال قدیمی (چون منم استقلالی هستم میشه از این کاریکاتورها بذارم)
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام به همگی امروز داشتم یه نگاهی به صفحات خیلی قدیمی تاپیک مینداختم که به این پیش بینی خودم برخوردم اول فصل پیش به نظرتون امسال چیکار میکنیم؟؟ ایشالله دوباره قهرمانیم ؟؟
  15. G

    خیلی مخلصیم

    خیلی مخلصیم
  16. G

    ببین کجا یه صدقه ای دادم خدا واسه همون رحم کرده ندیدم :D تشکر میکنم:surprised:

    ببین کجا یه صدقه ای دادم خدا واسه همون رحم کرده ندیدم :D تشکر میکنم:surprised:
  17. G

    نه بابا ندیدم ، قسمت نشده :D آره رد گم کردم تابلو نشه ، خیالت راحت موفق باشی و خندون

    نه بابا ندیدم ، قسمت نشده :D آره رد گم کردم تابلو نشه ، خیالت راحت موفق باشی و خندون
  18. G

    اووو چقدر غیبتات زیاد شده از باشگاه حذف میشیا بابت این غیبتهای غیر موجه

    اووو چقدر غیبتات زیاد شده از باشگاه حذف میشیا بابت این غیبتهای غیر موجه
  19. G

    خوب دلخوری پیش میاد اما تاپیک هست بیا گاهی نظر بده قدیمیا رو میبینیم دلمون شاد میشه

    خوب دلخوری پیش میاد اما تاپیک هست بیا گاهی نظر بده قدیمیا رو میبینیم دلمون شاد میشه
  20. G

    چطوری عزیز خوبی؟؟ چه میکنی؟؟ تاپیک کلوپ آبیدلان دیگه نمیای؟؟

    چطوری عزیز خوبی؟؟ چه میکنی؟؟ تاپیک کلوپ آبیدلان دیگه نمیای؟؟
بالا