You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ها آره، سلام، خوفی؟
نه راستی اومده بودم بگم برو مسابقه آواتار اسم بنویس، دیگه پر شد!
حالا اگه میخوای من آواتارمو عوض کنم حذف شم، تو بجام برو،هوم؟
-
-
همین ور که هستیم خوبه دیگه! خوب نیس؟
-
-
نه پنجشنبه بود، آوره خوش گذشت
بیا یاهو ببینم اصلا! اینجوری طول میکشه حرف زدن
اینو گذاشتم بخندی :دی
-
-
-
تموم شد، راحت شدیم دیگه :دی
-
امتیازاتو تو راه زدن! افسون فرستاد واست دیروز :دی
-
یه نیگا به کنترل پنل اعضا بنداز ببین دیگه!
خواهش، قابلی نداره :دی
-
-
-
اااا گفتی امتیاز، جایزت اومد؟
-
میسی رزا جونم
دیدم، اسمتو بنویس خب!
-
خب راست میگم دیگه، از عکاسی سر درنمیارم هیچی
برو به سلامت،شبت خوش
-
اگه وقت نداری من ادامش میدم
-
اونجا من و تو هیچ فرقی نداریم آخه فقط تو از عکاسی و.... سر در میاری من نه :دی
دسترسی ندارم تالار اصلی:دی
-
-
سهلام
خب خودت چرا ادامش نمیدی؟
-