نتایح جستجو

  1. kachal63

    چرا از طرف مریم؟ دیشب گفتی اگه مریم دیر بیاد خودت میزنی تاپیکو، نزدی :razz:

    چرا از طرف مریم؟ دیشب گفتی اگه مریم دیر بیاد خودت میزنی تاپیکو، نزدی :razz:
  2. kachal63

    خب نپرسیده بودید! دفعه بعدی میگم ساعتشو

    خب نپرسیده بودید! دفعه بعدی میگم ساعتشو
  3. kachal63

    ممنون، خیلی قشنگن

    ممنون، خیلی قشنگن
  4. kachal63

    نچ نبودم! نه بابا خواب نبودم، شماها خواب بودید تاپیکو دیر زدید من نتونستم بمونم

    نچ نبودم! نه بابا خواب نبودم، شماها خواب بودید تاپیکو دیر زدید من نتونستم بمونم
  5. kachal63

    کی داد زدم؟!!!! یکی دیگه بوده داد میزده! اشتباه گرفتی خو چرا من دیر اومدم؟!

    کی داد زدم؟!!!! یکی دیگه بوده داد میزده! اشتباه گرفتی خو چرا من دیر اومدم؟!
  6. kachal63

    مریم چرا نیستش؟

    مریم چرا نیستش؟
  7. kachal63

    همین یه قسمت که هستمم زیاده!

    همین یه قسمت که هستمم زیاده!
  8. kachal63

    بازم ناز نیست :دی

    بازم ناز نیست :دی
  9. kachal63

    خو پس صاحبشون ناز نیست!

    خو پس صاحبشون ناز نیست!
  10. kachal63

    :cry: :cry: :cry:

    :cry: :cry: :cry:
  11. kachal63

    چرا دعوا میکنن؟!

    چرا دعوا میکنن؟!
  12. kachal63

    صاحابشون منم الان؟

    صاحابشون منم الان؟
  13. kachal63

    خب باشه، حتما

    خب باشه، حتما
  14. kachal63

    منم همینطور دیشب دیگه پیامام نیومد! هی مینوشت انجام نشد سلامت باشه، سلام برسون خودمم میرسونم :دی

    منم همینطور دیشب دیگه پیامام نیومد! هی مینوشت انجام نشد سلامت باشه، سلام برسون خودمم میرسونم :دی
  15. kachal63

    شاید :d

    شاید :d
بالا