You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
چرا از طرف مریم؟ دیشب گفتی اگه مریم دیر بیاد خودت میزنی تاپیکو، نزدی :razz:
-
خب نپرسیده بودید! دفعه بعدی میگم ساعتشو
-
-
نچ نبودم!
نه بابا خواب نبودم، شماها خواب بودید تاپیکو دیر زدید من نتونستم بمونم
-
کی داد زدم؟!!!! یکی دیگه بوده داد میزده! اشتباه گرفتی
خو چرا من دیر اومدم؟!
-
-
همین یه قسمت که هستمم زیاده!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
منم همینطور
دیشب دیگه پیامام نیومد! هی مینوشت انجام نشد
سلامت باشه، سلام برسون
خودمم میرسونم :دی
-