نتایح جستجو

  1. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنان!:D به به به کجایی پ شوما نیوستی!
  2. tracer

    نمی دونم شما بگو تا سر بولین(صفحه 90 چیطوره؟)

    نمی دونم شما بگو تا سر بولین(صفحه 90 چیطوره؟)
  3. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوهوم اوهوم یالا صابخونه؟ مهمون نمیخوای!
  4. tracer

    آره چیزی نداش که:D سوال داری؟

    آره چیزی نداش که:D سوال داری؟
  5. tracer

    سلام نفیسه خوندی؟

    سلام نفیسه خوندی؟
  6. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خواهش می کنم من راضی به زحمت نیستم بی راه چیه داش محسن!
  7. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قضیه جالب شد! محسسسسسسسسسسسن! بیا تحویل بگیر!
  8. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بابا نداشتیم که! مزاج فرمودیم اساسی:surprised:
  9. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام داش محسن اورست:eek:
  10. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هی یادش بخیر
  11. tracer

    سلام ممنون ئه شما هم همشهری مائید:D

    سلام ممنون ئه شما هم همشهری مائید:D
  12. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره دمت گرم بانو!:surprised: خیلی چسبید! اناناس هم داری؟:redface:
  13. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنون بانو! بلکه یه ذره یادبگیرن دخترای اینجا:razz:
  14. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    برا چی! آبرو برا چی! میوه ندادی دستم که! من هندونه می خوام از نوع زرد!:surprised:
  15. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه شب اومدیم اینجا پذیرایی بشیما! ببینم می تونین یا نه!
  16. tracer

    دیگه نمیدونم شرمنده برو به افشین بگو

    دیگه نمیدونم شرمنده برو به افشین بگو
  17. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنان کم الله بالخیر از شما بانو!
  18. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اصن توی تنبل چرا نرفتی که حالا زحمت ها افتاد گردن ایشون؟
  19. tracer

    ؟...ღ...مسابقۀ بیست سئوالیِ ادبی...ღ...؟

    نمی گم نبود عزیز می گم میشد از سوال های بهتر(مکان تولد و شهر و کتاب و این ها) به جواب رسید:D
  20. tracer

    ممنون! من هم!

    ممنون! من هم!
بالا