نتایح جستجو

  1. tracer

    منم ایگه جوابو داشتم برام راحت بود! سختس! [img]

    منم ایگه جوابو داشتم برام راحت بود! سختس! [img]
  2. tracer

    آفرین! دختر حرف گوش کن خودم:surprised: ------ نگفتیا! نقش ساختمان داده بر زندگی حال و آینده ما...

    آفرین! دختر حرف گوش کن خودم:surprised: ------ نگفتیا! نقش ساختمان داده بر زندگی حال و آینده ما چیه!!!!
  3. tracer

    چن قذه سوالت سختِس این دفه![img]

    چن قذه سوالت سختِس این دفه![img]
  4. tracer

    این فایده نداه اونی که من گفتم کد فروم داره راحت تره!

    این فایده نداه اونی که من گفتم کد فروم داره راحت تره!
  5. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    شما کجابودی تاحالا:D به به چه سرعتیم داره لامصب!
  6. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    شما کجابودی تاحالا:D به به چه سرعتیم داره لامصب!
  7. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    شما کجابودی تاحالا:D به به چه سرعتیم داره لامصب!
  8. tracer

    از اینا بذار

    از اینا بذار
  9. tracer

    دوباره نیومد که:(

    دوباره نیومد که:(
  10. tracer

    [img]

    [img]
  11. tracer

    خب خدارو شکر که بهتری :razz: خب چی می شد بگی به ما!

    خب خدارو شکر که بهتری :razz: خب چی می شد بگی به ما!
  12. tracer

    ؟...ღ...مسابقۀ بیست سئوالیِ ادبی...ღ...؟

    غُلامحُسین ساعِدی معروف به گوهرمراد
  13. tracer

    :huh:

    :huh:
  14. tracer

    نوستالژی زمان + عکس

    داداش میل از یاهو گذاشتی عسکت باز نمیشه:surprised:
  15. tracer

    ؟...ღ...مسابقۀ بیست سئوالیِ ادبی...ღ...؟

    حسین سناپور است آیا؟
  16. tracer

    ئه شه ژالب ایتقد بدم میاد از این درس!!! اصن برا چیه این درس هان؟ به چ کارمون میاد:razz: درس مال...

    ئه شه ژالب ایتقد بدم میاد از این درس!!! اصن برا چیه این درس هان؟ به چ کارمون میاد:razz: درس مال شونصد سال پیشه
  17. tracer

    ای نارمد:surprised: چ کار بچه مردم داری خو:w00: گناه دارن طفلیا، یه چیزی هم که می کن رو شوخی...

    ای نارمد:surprised: چ کار بچه مردم داری خو:w00: گناه دارن طفلیا، یه چیزی هم که می کن رو شوخی میگن!مث من:redface: ------------ عمویی حالا چی درس می دی؟
  18. tracer

    چیه خوب![img] ---------- حالا امتحانات رو چ جوری میگیری؟ سخت می گیری یا آسون؟ نمره میدی؟

    چیه خوب![img] ---------- حالا امتحانات رو چ جوری میگیری؟ سخت می گیری یا آسون؟ نمره میدی؟
  19. tracer

    :D چ باحال اینقدر من اذیت کردم این دخترهای تازه استادا:surprised: خیلی حال میده! اصن یه...

    :D چ باحال اینقدر من اذیت کردم این دخترهای تازه استادا:surprised: خیلی حال میده! اصن یه وضی!:biggrin:
بالا