اسممو خیلی دوست دارم . چون همنام مامان بزرگم خدا بیامرز هستم . ماها صداش میکردیم بی بی ماهپری.
منم تو شناسنامه ماهپری هستم اما از بچگی خانواده و اشناها ماهی صدام میکنن دوستام بیشتر پری صدام میکنن . اما فقط یک نفر بود که اسم ماهپری رو زیاد نمی پسندید و منو پریما صدا میکرد ( اونم خدا...