نتایح جستجو

  1. ملیسا

    خودتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

    خودتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :cry::w04:
  2. ملیسا

    سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟:gol::heart:

    سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟:gol::heart:
  3. ملیسا

    لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

    لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
  4. ملیسا

    نه خیرم . الان میرم به مامان گلاب شکایتت را میکنم .:cry:

    نه خیرم . الان میرم به مامان گلاب شکایتت را میکنم .:cry:
  5. ملیسا

    :razz:الان منظورت مستقیم من بودم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    :razz:الان منظورت مستقیم من بودم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. ملیسا

    در چیه مثل بعضی ها ( خودت)لاغرووووووووووووووووووو باشم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    در چیه مثل بعضی ها ( خودت)لاغرووووووووووووووووووو باشم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. ملیسا

    پژی جان الان با خانم ح.م در شیرخوارگاه صحبت کردم ، ایشان هم گفتند مشکلی نداره اون تعداد ، فقط...

    پژی جان الان با خانم ح.م در شیرخوارگاه صحبت کردم ، ایشان هم گفتند مشکلی نداره اون تعداد ، فقط آقای دکتر هرکدام از بچه ها را ویزیت میکنند و اگر موردی دیدند اجازه ورود به آن شخص را نمیدهند .
  8. ملیسا

    من ، کی گفته من چاخم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من ، کی گفته من چاخم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  9. ملیسا

    بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس:heart...

    بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس:heart::gol:
  10. ملیسا

    وقتی ماخانمهای محترم ( آتی و ملی )را دیدی پژی برامون نفری یک اسنک میخری جبران میشه :D

    وقتی ماخانمهای محترم ( آتی و ملی )را دیدی پژی برامون نفری یک اسنک میخری جبران میشه :D
  11. ملیسا

    من و شما گلم .

    من و شما گلم .
  12. ملیسا

    مرسی آتی قشنگم .

    مرسی آتی قشنگم .
  13. ملیسا

    آتی زحمت کشیدند و قفل کردن و مهم

    آتی زحمت کشیدند و قفل کردن و مهم
  14. ملیسا

    به روی چشم داداش پژی .

    به روی چشم داداش پژی .
  15. ملیسا

    مرسی داداش پژی ، آخی مرسی از شاهپرک جونم . لطفا برید بخونید پستی را زدم اگر اصلاح نیاز داره بگید...

    مرسی داداش پژی ، آخی مرسی از شاهپرک جونم . لطفا برید بخونید پستی را زدم اگر اصلاح نیاز داره بگید تا اصلاح کنم .
  16. ملیسا

    سلام به آفریقا بد بوی . خوبی امیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ؟؟؟

    سلام به آفریقا بد بوی . خوبی امیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ؟؟؟
  17. ملیسا

    سلام داداش پژی ، صبح شما بخیر . میگویم چشم الان میرم یک اطلاعیه میزنم داخل باشگاه .

    سلام داداش پژی ، صبح شما بخیر . میگویم چشم الان میرم یک اطلاعیه میزنم داخل باشگاه .
  18. ملیسا

    سلام عزیزم . من که کاری نکردم . بچه ها اینهمه زحمت کشیدند .

    سلام عزیزم . من که کاری نکردم . بچه ها اینهمه زحمت کشیدند .
  19. ملیسا

    رمان امشب اشکی میریزد

    نا امیدی مثل خوره تمام وجودم را سوراخ کرده بود و حس میکردم نزدیک است روح از کالبدم پرواز کند و جسم خسته ام را به دست فراموشی بسپارد . اما نه ، هرگز اینطور نشد . من نمردم مقاوت کردم و کوشش برای اینکه سرانجام پیروز شوم . من زنده ماندم تا طبیعت باز هم ببازی خود درباره من ادامه بدهد و سرنوشت هر آنچه...
  20. ملیسا

    عسلم انشالله دفعات بعد می آیید .

    عسلم انشالله دفعات بعد می آیید .
بالا