دوست عزیز تموم شد دیگه...بی خیال...ولی حرفمو جدی بگیر...یکمی دور و برتو ببین...دخترا رو...ببین چه راحت درگیر بچه بازیا میشن آخرشم خودشون داغون تر از هر بار بیرون میان...حیف...حیف احساساتی که دورش حصار نکشیدی که هر کی دلش خواس توش پا بذاره و گلای سرخ احساستو که باید از دور دیده و تحسین بشن له کنه...