نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    آره دیگــــه :D

    آره دیگــــه :D
  2. pari khano0m

    ای بابا شرمنده نکن دیگه آجی کاری نکردیم :redface:

    ای بابا شرمنده نکن دیگه آجی کاری نکردیم :redface:
  3. pari khano0m

    واه واه همه توقعشون رفته بالا!!! :دی بابا ورشکست شدم :D قابلتو نداره عزیزم [IMG]

    واه واه همه توقعشون رفته بالا!!! :دی بابا ورشکست شدم :D قابلتو نداره عزیزم [IMG]
  4. pari khano0m

    آخه من اصلا نمی دونستم تولدته!! اگه اجازه بدی بزنم..... وگرنه همین جا جشن می گیریم :D

    آخه من اصلا نمی دونستم تولدته!! اگه اجازه بدی بزنم..... وگرنه همین جا جشن می گیریم :D
  5. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    حالا ما یه چی میگیم اینجا!! نه که حمید خیلی گوش میده!!!! خودمونم می دونیم نظرسنجی شده نگران نباشین بر اساس نظرسنجی میریم جلو فک نکنم بچه ها علاقه ای به نشستن داشته باشن
  6. pari khano0m

    خواهش می کنم عزیزم. شما هم همینطور

    خواهش می کنم عزیزم. شما هم همینطور
  7. pari khano0m

    ســـــــــــورپرایز :دی آجی جونم این زیرخاکیو به عنوان کادوی تولد قبول کن.... ناقابله:love: [IMG]

    ســـــــــــورپرایز :دی آجی جونم این زیرخاکیو به عنوان کادوی تولد قبول کن.... ناقابله:love: [IMG]
  8. pari khano0m

    :دیییییییییییی [IMG]

    :دیییییییییییی [IMG]
  9. pari khano0m

    محسن بهم گفت..... دوس داشتم برات تاپیک بزنم ولی مثل اینکه دوس نداری! خوبه با هم جشن بگیریماااا :دی

    محسن بهم گفت..... دوس داشتم برات تاپیک بزنم ولی مثل اینکه دوس نداری! خوبه با هم جشن بگیریماااا :دی
  10. pari khano0m

    دری جـــــــــــــــونم.... تولدت مبارک عزیز دلـــــــــــم :heart: زودتر می گفتی آبانی هستی...

    دری جـــــــــــــــونم.... تولدت مبارک عزیز دلـــــــــــم :heart: زودتر می گفتی آبانی هستی واسه هو هم شمش میاوردم :دی صب کن ببینم چی مونده ته جیبم ..... :دی
  11. pari khano0m

    خواهششششش آبانی جــــونم :D

    خواهششششش آبانی جــــونم :D
  12. pari khano0m

    مدیونی اگه فک کنی شکلاته :D [IMG]

    مدیونی اگه فک کنی شکلاته :D [IMG]
  13. pari khano0m

    هاان؟!! شمش؟؟ :دی نه من فقط کوفتای محسن و می دزدم :D

    هاان؟!! شمش؟؟ :دی نه من فقط کوفتای محسن و می دزدم :D
  14. pari khano0m

    بفرماییــــــــــــد..... این هم عیدی هم کادوی تولد :دی [IMG]

    بفرماییــــــــــــد..... این هم عیدی هم کادوی تولد :دی [IMG]
  15. pari khano0m

    تولد کی؟!! رزا؟ تاپیکشو زده دردونه جون قبلا :D

    تولد کی؟!! رزا؟ تاپیکشو زده دردونه جون قبلا :D
  16. pari khano0m

    حالا بیا ببینم چقد بلدی !! :دی

    حالا بیا ببینم چقد بلدی !! :دی
  17. pari khano0m

    اونقد خوشم میاد از آبانیا :D دیگه هیچی ندارم ولی چون آبانی هستی میرم باز می دزدم همه رو میارم...

    اونقد خوشم میاد از آبانیا :D دیگه هیچی ندارم ولی چون آبانی هستی میرم باز می دزدم همه رو میارم برات :دی
  18. pari khano0m

    منو ناراحتی ؟؟؟؟ :دی تیریپه :D

    منو ناراحتی ؟؟؟؟ :دی تیریپه :D
  19. pari khano0m

    نترس بیا واردیم :D تو دانشگاه فقط روح 4تا شهید گمنام هست و عمه استادا....! به درد نمی خوره بعدشم...

    نترس بیا واردیم :D تو دانشگاه فقط روح 4تا شهید گمنام هست و عمه استادا....! به درد نمی خوره بعدشم به جاش نیس..... :دی
  20. pari khano0m

    تو دانشگاه؟!!!!! :surprised: :biggrin: نه بابا خونه دوستم

    تو دانشگاه؟!!!!! :surprised: :biggrin: نه بابا خونه دوستم
بالا