خوتقصیرخودته اعصابموخوردمیکنی[img]
خب کارت زشته که جوابمونمیدی اونم جواب منوکه دوستت دارم[img][img]
بعدشم من کی گفتم تواونی ،اگه دقت کنی سوال پرسیدم که این تویی اون دخترزشته رومیگم:biggrin:
حالادیگه بغض نکن دلمون میگیره بابا[img]
ماخودمون کم دلمون گرفته است دیگه توشادباش دلمون خوش باشه [img]...