You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
حالاچرابغض کردی
دلم ریش شد
-
س
همون روی پروف خودت بنویس نه مال من اینجابهتره
-
س
من باشادبودن مخالف نیستم ولی نه اینکه به من بخندی فرضااشتباه نوشتم توبایدنظرمومیپرسیدی که اینی که گفتی مثلایعنی چی
-
-
-
-
س
توهم حاله منوگرفتی
ولی خب بازببخشید
-
س
منتظربررسی اون موضوعم :razz:
-
-
س
سلام فرزادجونم
خوبم مرسی سلامتی ازشماچه خبرداداشی؟
-
س
آخی چه خوشگله:love:
اهوم،حواسم نبود،:razz: من همچنان دلخورم :mad:
-
-
س
درسته باهات قهرم ولی دورازادب بودنگم
من میخوام برم فعلا
بای
-
س
شیطون که چه عرض کنم
من فعلابرم
بای
-
س
مسخره ام کردی
این چیزیه که متنفرم ازش
طوری دیگه هم میتونستی بگی
آشتی هم به این زودی هانمیکنم اصرارنکن:razz:
-
-
س
هنوانتخاب نکردم ولی میخوام[img]
-
س
به بعضی هابگین عکسشون بازنشد
-
س
نه والانمیدونم چه موجودی هستی:biggrin: