You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
این قسمتودیدی توی پیام بازدیدکنندگان[img]
-
س
صبرکن میخوام برات تصویری بگم
-
س
میدونم شیطونی دیگه چیت میشه کرد
-
-
-
-
س
برای اینکه حواستودادی به اون شکلکادوباره میگم گوش بده
-
س
الان همین کارروکه کردم یعنی نسبت دادن لینک به نوشته روانجام بده ببینم
-
س
اینکه میگم اولی یاچهادمی منظورم پیام بازدیدکنندگان هست اون شکلازیرش
-
س
البته قبلش ازسمت راست اولی روبزن بعداون کارراروکن
-
س
اون کلمه روبنویس بعدمارکش کن بعدگزینه لینک روبزن(ازسمت چپ چهارمی)
-
س
روی شکلاکلیک چپ کنforum url روکپی کن وهرجاخواستی پیس کن
اون زیرم میتونی بزنی صفحات یاموضوعات دیگه
-
-
-
-
س
حالایه خورده واست برقصم شادبشی
[img]
-
س
من دلخورنیستم فقط میکم اگه اشتباه گفتم اصلاحش کنم که دیگه تکرارنکنم
خونمیخوادولش کن بعدا
دیگه آشتی ولی رودارنشی ها:smile:
-
س
قاسمی جون:biggrin: یه خورده زودتربنویس کارداریم بابا
-
س
:biggrin::biggrin::biggrin:
-