سلام داداشی خوبی؟
الهی فدات داداش کوشولو خودم دیشب نشستم درس خوندم امروز امتحان ترم داشتم کنکور هم خوب بود
این هفته یه روز در میون امتحانه واسه همین کمتر میام
سلام ممنون ولی من تو معماری سر رشته ندارم
چند وقت پیش یه نمایشگاه تو اهواز بود که پچه های معمار طراح های خودشون رو واسه مبدان ها و ورودی شهر ها ارایه داده بودن از ما خواستن بریم به بهترین ها رای بدیم اطلاعاتم در همین حده دوست عزیز