نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    *ترین های باشگاه رو انتخاب کنین!*

    عروس خانوم باید برقصه بلههه بگو منتظریم
  2. #MaHDi#

    *ترین های باشگاه رو انتخاب کنین!*

    سلام خوبی؟ آره، هرروز آپدیت میشه. باشه پستمو ادیت میکنم. تاپیک جالبیه. دستت درد نکنه
  3. #MaHDi#

    *ترین های باشگاه رو انتخاب کنین!*

    بامزه ترین ، رها جون آبجی خودم
  4. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    به به چند جمله از عمو کتابفروش!!! خوبی؟ مطئنی اعتراض نمیکنید؟!!!
  5. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    واسه ما که هست، تنها فرقی هم که باهاشون دارین نژادیه، دلیل دیگه اش نمیدونم چی میتونه باشه. پس دست به دست هم بدیم تا ریشه این تبعیضات رو بخشکانیم
  6. #MaHDi#

    دوستای عزیز اصفهانی بیان داخل

    سپاه راحت ترم : دی خوش بگذره عزیزم
  7. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    اینم خیلی حرف متینیه حق با شماست.
  8. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    اهان، کلا یه منظوری داشتی دیگه!!!:smile:
  9. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    عزیزم وقتی به تو هم تبعیض میشه، پس چرا جلوی من جبهه میگیری؟ !!! وقتی جاده بین الملل ( جاده ابریشم) تو منطقه ما دوطرفه و یک باندست، ولی کویرهای داخلی ایران همش اتوبانهای چندباندست، این تبعیض نیست؟ وقتی سنگ معادن طرفای من میره تو اصفهان برش میخوره تبعیض نیست؟ وقتی زبان بین المللی من تحریم میشه،...
  10. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    من برای شما تعیین تکلیف نمیکنم. من خودم رو عرض کردم که با چشمای خودم شاهد تبعیض با مردم منطقه خودم هستم. ...
  11. #MaHDi#

    دوستای عزیز اصفهانی بیان داخل

    محموله مواد مخدر نیستا!!! تو اصفهان؟حیف که نیستم
  12. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    میشه مخاطباتون رو مشخص کنین تا بتونیم راحتتر جواب بدیم؟
  13. #MaHDi#

    از خودتم پرسیدیا اسمش چیه!!! مهدی

    از خودتم پرسیدیا اسمش چیه!!! مهدی
  14. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    چرا دروغ بگم، خیلی وقته تیم ملی برام اهمیتی نداره!!! منی که برای هر باختش گریه میکردمو و برای هر بردش جشن میگرفتم. شاید به نظر خیلیها درست نباشه، ولی وقتی من جز شهروند درجه یک حساب نمیشم، چرا باید عرق ملی داشته باشم؟
  15. #MaHDi#

    دوستای عزیز اصفهانی بیان داخل

    خوب پولاتون رو جمع کردین دادین به نمایندتون که تو باشی :D:smile::biggrin: این هفته محموله ای واسه بازرسی نداشتیم ت اصفهان. به احتمال زیاد هفته بعد باشه. اگه باشه سه شنبه میام. :gol:
  16. #MaHDi#

    تیم ( ملی ) ایران با "شاهزاده‌های پارسی" در جام ملت‌های آسیا !!!

    ببخشید تیم ملی بازی داشته ؟ یا داره؟ البته تیم ملی پارسیان!!!
  17. #MaHDi#

    افتخار دادین

    افتخار دادین
  18. #MaHDi#

    اخیییی پس من چی؟ :D

    اخیییی پس من چی؟ :D
  19. #MaHDi#

    دوستای عزیز اصفهانی بیان داخل

    من که میگم به خاطر افزایش قیمت نته:D:smile::gol:
بالا