نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    شبت بخیر
  2. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    مامان چکار کنم؟
  3. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    تو هیچ وقت سر عقل نمیای
  4. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    نه دایی جون رها باید طلاق بگیره
  5. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    اگه بشه آره:D جدی میگی؟ بده ببینم درود خدا برتو ای جوان:gol:
  6. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    آخه تو نمیدونیکه بابات امتیاز منفی خانواده ما شده
  7. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    خانوادگی قصد جونشو کردیم
  8. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    خوب بخوابی عزیزم :gol:
  9. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    بابای منو؟ بابکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  10. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    چه نقشه ای نامرد؟:surprised:
  11. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    همین الان داشتم باهاش صحبت میرکدم، خودش گفت که مرده!!!
  12. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    تقریبا مثل پشه :smile: این سری من زدم در رفتم :D
  13. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    مثلا آبجیمه دیگه!:razz: اصلا به فکر داداشش نیست :( جای خونا نمونه:D آخه بابک وقتی دید اوضاع خیطه، رفت پشت درخت قایم بشه که من زدن بهش! :confused:
  14. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    بابا دروغ میگه من نزدم داشتیم بابابک مسابقه میدادیم که بابک یهو گرفت سمت من، منم نخواستم بزنم بهش زدم به درخت! تقصیر بابک شد
  15. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    نه بابایییی من بزارم هم بچه ها نمیزارن بزارم
  16. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    سلام آبجی غیر مستقیم گل من :D رها جانم داشتم ماشین بابارو میشستم خوب :razz:
  17. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    مامان من گشنمهههههههههههههههههههههههههههههه
  18. #MaHDi#

    مرسی سعید جان قادا آلارام

    مرسی سعید جان قادا آلارام
  19. #MaHDi#

    سلااااااااااااااممممممممممم سعید جان چخ ممنونام قادا آلارام وارام خیدمتیزده سن هارالارداسان؟...

    سلااااااااااااااممممممممممم سعید جان چخ ممنونام قادا آلارام وارام خیدمتیزده سن هارالارداسان؟ نقسن؟ خوش گچیر؟
  20. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    آره گفتی یه چیزایی به اینا یاد دادن که با توپم نمیتونی نظرشون رو عوض کنی با بحث درست نمیشه. خدا بزرگه شاید یه روز همه چی خوب بشه
بالا