خدایا
به فکرمان.............منطق
به قلبمان...............آرامش
به روحمان ..............پاکی
به وجودمان............ آزادی
به دست هایمان .......قدرت
به چشم هایمان.........زلالی
به زندگی مان ............عشق
به دوستی مان........... تعهد
و به تعهدمان..............صداقت
عطا کن [IMG]
واقعا؟
دوروزپیش اره..ولی امروزافتابی بود...
بازازامشب سردمیشه
بابام به خاطریک مهمونی کلا ازماکارونی متنفره..بقیه هم کم کم ...
عشق من و اجی...،
اجی ام که الان نیس
من ماندم تنهای تنها:دی