خواهش می کنم عزیز ....
ای بابا چی شد پس حالا که من اومدم رفتی :(
ونوس جان برای من که این اعتیاد از تنهاییه ! اینجا دوستای خوبی دارم میام باهاشون هستم و کلی چیز یاد می گیرم برای همین نمی تونم دل بکنم ! کار رو بارم که ندارم فقط درسه که اونم فدای نت شده !
تو سرکار می ری؟
ببخشید نبودم راستش...