نتایح جستجو

  1. محمدیان

    بدوید بیاید تولد!!!

    * * *
  2. محمدیان

    بدوید بیاید تولد!!!

    داداش محسن کجایی آسمون تهران رو برات نورافشانی کردم !!
  3. محمدیان

    آیا حضرت حافظ در پایان عمر پیرو آیین مهر و ا وستا شده بود ؟

    شاید ضرر نکنید اگه تمام پست ها رو مطالعه کنید ، ما از ظهر داریم در این باره مطالعه می کنیم :gol:
  4. محمدیان

    آیا حضرت حافظ در پایان عمر پیرو آیین مهر و ا وستا شده بود ؟

    خیلی از صحبت با شما لذت بردم از اینکه اهل تعقل و مطالعه هستید خیلی خوشحالم و بهتون تبریک می گم :gol: توی مذهب من خیلی روی تفکر خیلی تاکید شده ولی متاسفانه اغلب نادیده گرفته می شه ... یه سری از صحبت هایی که فرمودید رو قبول دارم با بعضی هاش هم مخالفم ...
  5. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    ببخشید جسارتا فکر کنم خانومتون به این دلیل کتکتون می زنه هر روز :biggrin:
  6. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    امیدوارم ایشون هم طرز برخورد با هنرمندها رو بلد باشن :redface:
  7. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    پایم ! فقط به شرط اینکه خود آقا مهرشاد هم تشریف بیارن که ببینم چه جوری باید بزنم :redface:
  8. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    به به صبا می بینم که برای زندگی آینده ات داری هنر رو تمرین می کنی ! :D
  9. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    مطمئنی ؟، آفرین به خانومشون ! صبا برو شوهر داری رو از خانوم ایشون یاد بگیر !! :surprised:
  10. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    افشاگری شماره 1 افشاگری شماره 1 :eek: وقتی به نفعشونه مردن وقتی به ضررشونه می رن تو دربار :redface: اینم یه نوع !!
  11. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    نه بابا هنوز چیزی ننوشتیم این آقا مهرشاد داره ما رو می زنه وای به حال اینکه .... :( با ما به از این باش که با خلق جهانی آقا مهرشاد ( بذار آقا مهرشاد بره افشاگری می کنیم ) :redface:
  12. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    بله متوجه شدم شما تاکید کردی ;) وگرنه آنچه که عیان است چه حاجت ....
  13. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    چقدر خشمگین ناک !! :surprised: :redface:
  14. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    نا خودآگاه مرور می شه هر روز :D
  15. محمدیان

    خداوندا!!!!

    تکراری ...
  16. محمدیان

    حکایتی از بی جنبه گی مردان!!!

    گرچه قبلا دیده خونده بودمش ولی چون در مورد آقایونه ارزش داره ده باره دیگه هم بخونمش:w15:
  17. محمدیان

    انقدر بهش رو نده ! پر رو می شه ! البته کار خوبی می کنی که توی ملا عام نمی رقصی ! ولی نگو به...

    انقدر بهش رو نده ! پر رو می شه ! البته کار خوبی می کنی که توی ملا عام نمی رقصی ! ولی نگو به خاطر همسر گرامتیتون نمیای وسط! پررو می شه ، از ما گفتن بود ;)
  18. محمدیان

    پس تو از کی ترسیدی ( شکلک تعجب ! )

    پس تو از کی ترسیدی ( شکلک تعجب ! )
  19. محمدیان

    دو حالت داره یا به تاپیک ازدواج آقا مهدی سر نزدی یا سر زدی و پذیرفتی !! شوخی کردم ها ناراحت نشی

    دو حالت داره یا به تاپیک ازدواج آقا مهدی سر نزدی یا سر زدی و پذیرفتی !! شوخی کردم ها ناراحت نشی
  20. محمدیان

    آیا حضرت حافظ در پایان عمر پیرو آیین مهر و ا وستا شده بود ؟

    قبول دارم که سیاست کثیفه ولی من شاید حکومت فعلی رو گاها خلاف اسلامی بدونم ولی حکومت علی علیه السلام یا پیامبر رو قبول دارم چون هم دینی بود هم سیاسی . اگه شما این حکومت ها رو قبول ندارید که جای بحث نمی مونه اصلا :gol:
بالا