خیلی از صحبت با شما لذت بردم از اینکه اهل تعقل و مطالعه هستید خیلی خوشحالم و بهتون تبریک می گم :gol: توی مذهب من خیلی روی تفکر خیلی تاکید شده ولی متاسفانه اغلب نادیده گرفته می شه ...
یه سری از صحبت هایی که فرمودید رو قبول دارم با بعضی هاش هم مخالفم ...
نه بابا هنوز چیزی ننوشتیم این آقا مهرشاد داره ما رو می زنه وای به حال اینکه .... :(
با ما به از این باش که با خلق جهانی آقا مهرشاد
( بذار آقا مهرشاد بره افشاگری می کنیم ) :redface:
انقدر بهش رو نده ! پر رو می شه !
البته کار خوبی می کنی که توی ملا عام نمی رقصی !
ولی نگو به خاطر همسر گرامتیتون نمیای وسط! پررو می شه ، از ما گفتن بود ;)
قبول دارم که سیاست کثیفه ولی من شاید حکومت فعلی رو گاها خلاف اسلامی بدونم ولی حکومت علی علیه السلام یا پیامبر رو قبول دارم چون هم دینی بود هم سیاسی . اگه شما این حکومت ها رو قبول ندارید که جای بحث نمی مونه اصلا :gol: