اوه ماي گاد
من تا الان اينجا رو نديده بودم
از كليه مديران و همكارانشون و ...عاجزانه خواهش ميكنم به وضعيت تابيكها رسيدگي بشه:cry::cry::cry::(آدم گاها تا 10صفحه ميره جلو و به چيزي نميرسه:(:wallbash::crying2::w09:
http://www.myup.ir/images/64970833475325163076.jpg
http://www.myup.ir/images/64849001676749613925.jpg
http://www.myup.ir/images/93765433476604138432.jpg
عكس جلد مجله ست ....
اميدوارم به درد بخوره