نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    شما مدرن هستين يا سنتي؟

    مسئله اينه كه ما نه تعريف سنتيمون درسته نه تعريف مدرنمون:biggrin::biggrin: مسلما مدرن بودن به معني بي قيدي و بي بند و باري نيست و سنتي هم به معناي عدم تعامل در جامعه نيست! اما من سعي ميكنم برخورد اجتماعي درست داشته باشم حدوحدود رو رعايت كنم وطوري رفتار كنم كه كسي هم از حد خودش خارج...
  2. sahar-architect

    گفتمان معماری ...

    سلام خدمت همه دوستاي گل معمار گفتم اين تاپیك رو داشته باشيم تا طبق روال هر سال بهانه اي باشه براي تبريك گفتن به هم اميدوارم موفق باشين:gol::gol::gol::gol::gol: تبريك ميگم اين روز رو بهتون(بهمون:D)
  3. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  4. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  5. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG]بس بيزحمت ائله گؤزلرين دء چئخاد بيردفه ليخ اؤلسون[IMG]

    [IMG][IMG][IMG]بس بيزحمت ائله گؤزلرين دء چئخاد بيردفه ليخ اؤلسون[IMG]
  6. sahar-architect

    [IMG][IMG] ائله هر نئ چئكيرئم اونو ائليننده[IMG]

    [IMG][IMG] ائله هر نئ چئكيرئم اونو ائليننده[IMG]
  7. sahar-architect

    ايواي!يادئمنان چئخدئ ديشلريمئ تاخئب گئلئم لامپي اتئپ دئ:biggrin:

    ايواي!يادئمنان چئخدئ ديشلريمئ تاخئب گئلئم لامپي اتئپ دئ:biggrin:
  8. sahar-architect

    :biggrin::biggrin::biggrin: :d

    :biggrin::biggrin::biggrin: :d
  9. sahar-architect

    من اين وسط چيكاره م كه عصباني شم ولي بچه بازيه

    من اين وسط چيكاره م كه عصباني شم ولي بچه بازيه
  10. sahar-architect

    واااااااي بابك از دست تو

    واااااااي بابك از دست تو
  11. sahar-architect

    پیام من خالين واسه تو پرشده خالي كن شايد بشه!!!

    پیام من خالين واسه تو پرشده خالي كن شايد بشه!!!
  12. sahar-architect

    [IMG]يك هفته

    [IMG]يك هفته
  13. sahar-architect

    اوه ماي گاد اينجا دعواااااااست

    اوه ماي گاد اينجا دعواااااااست
  14. sahar-architect

    چه شده؟چي كار داري؟

    چه شده؟چي كار داري؟
  15. sahar-architect

    بله مرسي خوبم خوبن تو چي؟خوبي؟خوبن؟

    بله مرسي خوبم خوبن تو چي؟خوبي؟خوبن؟
  16. sahar-architect

    سلام مرسي خوبم نههههههه!!!!!!!!!!!!!تو مرام ما كوسماخ نيست!!!:دي

    سلام مرسي خوبم نههههههه!!!!!!!!!!!!!تو مرام ما كوسماخ نيست!!!:دي
  17. sahar-architect

    اوه.... ممنون

    اوه.... ممنون
  18. sahar-architect

    :biggrin: همينجوري....:biggrin: به به توت فرنگيييييييييي و گوجه سبز واييييييييييييييييييي ميوه...

    :biggrin: همينجوري....:biggrin: به به توت فرنگيييييييييي و گوجه سبز واييييييييييييييييييي ميوه هاي دوست داشتني بهار من زهرههههههههههههههههه
  19. sahar-architect

    سلام ببخشيد اين چي هست حالا؟؟

    سلام ببخشيد اين چي هست حالا؟؟
  20. sahar-architect

    :biggrin:نه بابك كه چيزي نميخوره....:biggrin: اره......:d

    :biggrin:نه بابك كه چيزي نميخوره....:biggrin: اره......:d
بالا