نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    قلعه نویی: حذف شدیم اما لیاقت مان فینال آسیا بود امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو در دیدار رفت و نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از طرفداران استقلال تشکر می‌کنم که ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در زمانی که از حریف عقب بودیم. یک خسته نباشید...
  2. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    استقلال از صعود به فینال آسیا بازماند... این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید اما با توجه به برتری 2 بر صفر تیم کره‌ای در سئول، این تیم اف.سی.سئول بود که توانست در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با برتری 4 بر 2 به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ترکیب استقلال: سید مهدی...
  3. ahoo_fr

    ممنون قاصدک جون. امیدوارم کارای بیشتری ازت ببینم . من که دیگه تقریبا بوسیدم گذاشتم کنار .. امید...

    ممنون قاصدک جون. امیدوارم کارای بیشتری ازت ببینم . من که دیگه تقریبا بوسیدم گذاشتم کنار .. امید من به شما دبستانی هاست ..:D
  4. ahoo_fr

    شوخی نیس ..حرف سهرابو اجرا میکنیم همین ..:)

    شوخی نیس ..حرف سهرابو اجرا میکنیم همین ..:)
  5. ahoo_fr

    وایتکس بزن ..خیالت راحت شه :D

    وایتکس بزن ..خیالت راحت شه :D
  6. ahoo_fr

    سلام عزیز دلم .. خوبی خانم طلا . خودتم که هنر های خوشگل مشکل زیاد داری . فدای تو قابل نداره .

    سلام عزیز دلم .. خوبی خانم طلا . خودتم که هنر های خوشگل مشکل زیاد داری . فدای تو قابل نداره .
  7. ahoo_fr

    خواهش عزیزم . فقط نترسی ها ...:D چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]

    خواهش عزیزم . فقط نترسی ها ...:D چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]
  8. ahoo_fr

    منم همین طور... امروز یه بار بیشتر گوشش نکردم . امیدوارم هر روز موفقیت هات بیشتر و بزرگتر شه...

    منم همین طور... امروز یه بار بیشتر گوشش نکردم . امیدوارم هر روز موفقیت هات بیشتر و بزرگتر شه یاسین جان . شب خوش .
  9. ahoo_fr

    دل نوشته های دلتنگی

    درد من ..؟؟ دیگر دردی نیست .. همه دردهایم را فرستاده ام پی نخود سیاه .. تا برگردند، ... احتمالا جایشان اشغال شده ... فقط امیدوارم ... امیدوارم یا راه را گم کنند.. یا عمرشان تمام شود ... آهو
  10. ahoo_fr

    یه موقع ها حوصله نداشتم الکی میگفتم عالیه عالی :d آورین رژیمیش کن ..:d آره .دوتا آهنگه ..

    یه موقع ها حوصله نداشتم الکی میگفتم عالیه عالی :d آورین رژیمیش کن ..:d آره .دوتا آهنگه ..
  11. ahoo_fr

    آخه بیکاری دوس ندارم ..بعد هی میان میگن خانم این درسته ..اون غلطه .. تو که نه خودت ماهی ..روغنت...

    آخه بیکاری دوس ندارم ..بعد هی میان میگن خانم این درسته ..اون غلطه .. تو که نه خودت ماهی ..روغنت بده ..کلسترول عاغا کلسترول ..:d امروز اتفاقا یاد تو افتادم اون آهنگه یادته ..حلال زاده ای ها :d
  12. ahoo_fr

    الان نه دیگه ..جوونیام یه مدت رفتم، 6 ماه .اصلا روحیه ام نمیکشید . حالا نزا بگم چه بدیهایی هم...

    الان نه دیگه ..جوونیام یه مدت رفتم، 6 ماه .اصلا روحیه ام نمیکشید . حالا نزا بگم چه بدیهایی هم داری ..:d
  13. ahoo_fr

    بیکاریشو میگم بیشتر سخته .من این طوری بودم . آره همشون عین تو ان ..اویلا ..تبرک ..:d

    بیکاریشو میگم بیشتر سخته .من این طوری بودم . آره همشون عین تو ان ..اویلا ..تبرک ..:d
  14. ahoo_fr

    :w24:

    :w24:
  15. ahoo_fr

    آره راس میگی . سخت تر این که خودتم نمیتونی شنا کنی . هی نگاه به چپ وچوله شنا کردنا بکنی ..:d...

    آره راس میگی . سخت تر این که خودتم نمیتونی شنا کنی . هی نگاه به چپ وچوله شنا کردنا بکنی ..:d میگم دوستای من همه مارک دارن ..:d
  16. ahoo_fr

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]
  17. ahoo_fr

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .... [IMG]
  18. ahoo_fr

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید ....[IMG]

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید ....[IMG]
  19. ahoo_fr

    چرا ؟مگه اضیتت میکنن؟ من هر چی ناجی دیدم فکر این بودن خیس نشن .. تو که از اونا نیستی خدای نکرده ؟:d

    چرا ؟مگه اضیتت میکنن؟ من هر چی ناجی دیدم فکر این بودن خیس نشن .. تو که از اونا نیستی خدای نکرده ؟:d
  20. ahoo_fr

    بگو یکی بیاد ماساجت بده :d سلامت باشی رفیخ .. چند ساله ملتو نجات میدی ؟:d

    بگو یکی بیاد ماساجت بده :d سلامت باشی رفیخ .. چند ساله ملتو نجات میدی ؟:d
بالا