نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    سلام خوشگل خانم .مرسی تو خوبی ؟

    سلام خوشگل خانم .مرسی تو خوبی ؟
  2. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    شب خوش .. مواظب خودت باش . ننه راحت باش ..راحته راحت .. خدانگهدار فرزانه جون
  3. ahoo_fr

    شب خوش .برو جونم .دلت شاد ولبت خندون .

    شب خوش .برو جونم .دلت شاد ولبت خندون .
  4. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    او یکی هم درمان شده بود ....یاد خاطراتش افتاد .. بشین کار دارم ..باید برم ملتی منتظرن :d پیش میاد .. نگران خودمو باش .. :biggrin:. الهی ..عزیزم ... از الان میگم قبولی ..دیگه نمیخواد بخونی .:d
  5. ahoo_fr

    رفتی عسل کوچولو ؟

    رفتی عسل کوچولو ؟
  6. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    اون سالم بود ..امتحان شد ..:d روکش هم میخوام عوض کنم ...;)
  7. ahoo_fr

    سلام عسل جون .مرسی .تو خوبی هانی ؟چه خبرا ؟

    سلام عسل جون .مرسی .تو خوبی هانی ؟چه خبرا ؟
  8. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    اصن داد میزنه حالت بده .. انکار نکن ..فایده نداره ..بیا جلو ..
  9. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    نرگس بیا جلو ...سفارشی درمانت کنم .. مگه تو هم آره المیرا ... مال درس خوندن زیادیه یحتمل ..
  10. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    کسی دپ شده ؟؟؟
  11. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام با آبی دل ها.. امیدوارم عالی باشید ..
  12. ahoo_fr

    [ درخواست ] - نقد نقاشی

    سلام به شما دوست خوبم .. اول از همه بگم خیلی خوبه به نسبت این که کار نکردین . به نظر من مشکل اصلی شما عدم رعایت تقارن هستش . وقدرت دست که از اون هم مهمتره . تمرین خط های افقی عمودی، دایره ، منحنی را حتما انجام بدین کمک میکنه .
  13. ahoo_fr

    تو جون عمت کم میخوای بیای ... هر وقت من میام هستی ..:D برق رفت فایله گم شد .. سر فرصت برام بزار...

    تو جون عمت کم میخوای بیای ... هر وقت من میام هستی ..:D برق رفت فایله گم شد .. سر فرصت برام بزار اگه میشه عزیزم .
  14. ahoo_fr

    ای قاصی نامرد .. منو بگو پشت تو بودم ..:d اصن نمیریم دیگه...:d

    ای قاصی نامرد .. منو بگو پشت تو بودم ..:d اصن نمیریم دیگه...:d
  15. ahoo_fr

    ان قد معلومه .. میخواستم ریا نشه ..:d

    ان قد معلومه .. میخواستم ریا نشه ..:d
  16. ahoo_fr

    اول رو تو تست میکنیم آمیت ..:d

    اول رو تو تست میکنیم آمیت ..:d
  17. ahoo_fr

    به به سلام به داداش محمد ...مرسی . شما خوبی .؟

    به به سلام به داداش محمد ...مرسی . شما خوبی .؟
  18. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    توانایی شو من نمیگم ..کلا هر وقت هست یه حالی نمیدونم چرا بازی .. حالا بیخیال غیبت نکنم :D
  19. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام ...به همه .. نکو نام اگه خوب بود ... همون تیم خودش نگهش میداشت .. جای آندو خیلی خالی بود ..
  20. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    فتح الله زاده: شرمنده هواداران شدیم سلام به آبی های عزیز .. امیدوارم عالی باشید . دلم برا فتح الله زاده سوخت دیدین داشت صلوات میفرستاد زیر لب .. برای تیم هم همین طور ... تلاش خوبی بود اما نزدیک دروازه............
بالا