او یکی هم درمان شده بود ....یاد خاطراتش افتاد ..
بشین کار دارم ..باید برم ملتی منتظرن :d
پیش میاد ..
نگران خودمو باش ..
:biggrin:.
الهی ..عزیزم ...
از الان میگم قبولی ..دیگه نمیخواد بخونی .:d
سلام به شما دوست خوبم ..
اول از همه بگم خیلی خوبه به نسبت این که کار نکردین .
به نظر من مشکل اصلی شما عدم رعایت تقارن هستش .
وقدرت دست که از اون هم مهمتره .
تمرین خط های افقی عمودی، دایره ، منحنی را حتما انجام بدین کمک میکنه .
فتح الله زاده: شرمنده هواداران شدیم
سلام به آبی های عزیز ..
امیدوارم عالی باشید .
دلم برا فتح الله زاده سوخت دیدین داشت صلوات میفرستاد زیر لب ..
برای تیم هم همین طور ...
تلاش خوبی بود اما نزدیک دروازه............