والا ما الان 10 ساله داریم فکر مثبت میکنیم، ولی همش تو ذوقمون میخوره.
من 5 سال نیروگاه زندگی میکردم. همیشه یادمه کارکنانش میگفتن هیچ خبری نمیشه.
هر چند الانم نیروگاه کهنه شده و خیلی خطرناکه. چون خطر نشتی داره. ولی بازم خدا کنه این دفعه راه بیوفته تا به دلمون نمونه.