اینو به اونایی میگم که بخاطر پیام خصوصی نمیان.
مگه وقتی یه نفر بهتون پیام خصوصی میده که ازش خوشتونم نمیاد، میتونید نخونینش و پاکش کنید. همینطور میتونید اسمش رو تو لیست سیاه بدید تا اذیتتون نکنه. همینطوز میتونید پیامش رو گزارش کنید تا مدیران باهاش برخورد کنن.
تو پیام خصوصی یقه کسی رو نمیشه گرفت...