نتایح جستجو

  1. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  2. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  3. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  4. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  5. kachal63

    شبت خوش عطار، خدافظ

    شبت خوش عطار، خدافظ
  6. kachal63

    خب چیکار کنیم؟! الان میخوای شرکت کنی ینی؟ خو شرکت کن، دو تا نظرسنجی میذاریم :دی

    خب چیکار کنیم؟! الان میخوای شرکت کنی ینی؟ خو شرکت کن، دو تا نظرسنجی میذاریم :دی
  7. kachal63

    چرا؟ چیکار کرده مگه؟ کوش اصلا؟ تاپیک میزنه نمیاد نظرسنجیشو بزنه!

    چرا؟ چیکار کرده مگه؟ کوش اصلا؟ تاپیک میزنه نمیاد نظرسنجیشو بزنه!
  8. kachal63

    در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و...

    در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .
  9. kachal63

    سلام عطار، عیدت مبارک خوبم تو خوبی؟

    سلام عطار، عیدت مبارک خوبم تو خوبی؟
  10. kachal63

    مردم اغلب از بی وقتی شکایت میکنند درحالی که مشکل اصلی بی هدفی است.

    مردم اغلب از بی وقتی شکایت میکنند درحالی که مشکل اصلی بی هدفی است.
  11. kachal63

    نچ! اینجوری میای من از کجا بفهمم هستی؟

    نچ! اینجوری میای من از کجا بفهمم هستی؟
  12. kachal63

    چرا اینویس شدی تو؟

    چرا اینویس شدی تو؟
  13. kachal63

    اوهوم بیدار بودم، ولی زنگ نزدم اصلا، گفتم بی خواب میشی [IMG]

    اوهوم بیدار بودم، ولی زنگ نزدم اصلا، گفتم بی خواب میشی [IMG]
  14. kachal63

    خوبه که درس میخونی! شبت خوش، بای بای

    خوبه که درس میخونی! شبت خوش، بای بای
  15. kachal63

    یه کم تو تالار عسک فعالیت کن خو! قبلا بیشتر فعالیت میکردیا

    یه کم تو تالار عسک فعالیت کن خو! قبلا بیشتر فعالیت میکردیا
  16. kachal63

    تاپیکو رزا زده! نظرسنجیشم باید خودش بزنه

    تاپیکو رزا زده! نظرسنجیشم باید خودش بزنه
  17. kachal63

    نه ،الان ده تا شدیم، رزا باید بیاد بگه چیکار کنیم و نظرسنجی بزنه

    نه ،الان ده تا شدیم، رزا باید بیاد بگه چیکار کنیم و نظرسنجی بزنه
  18. kachal63

    خب نظرسنجی 10 تا بیشتر جا نداره! دفعه بعدی شرکت کن، دیگه راحت بیایم به تو رای بدیم بریم! الان...

    خب نظرسنجی 10 تا بیشتر جا نداره! دفعه بعدی شرکت کن، دیگه راحت بیایم به تو رای بدیم بریم! الان رای دادن سخته :دی
  19. kachal63

    ها؟ خو نه دیگه پر شد، دفعه بعدی زودی برو اسم بنویس

    ها؟ خو نه دیگه پر شد، دفعه بعدی زودی برو اسم بنویس
  20. kachal63

    مهدیه رو عروس کردیم نبودی :w05:

    مهدیه رو عروس کردیم نبودی :w05:
بالا