با سلام خدمت جمیع دوستان
ممنونم از آقا محمد به خاطر تمام زحمتاشون:gol:
1-متاسفانه بعضی از دوستان خودشون از اسپم گله گذاری می کنن واقعا از وقتی که برای اینجا مدیر انتخاب شده
چقدرخودشون رعایت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا اسپم که برا خودشون شیرین و دلچسب بوده تا آخرین لحظه ادامه دادن و بعد از
تموم شدن...