You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
[IMG]به نظرت بخولم زنده می مونم؟
-
-
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]اوریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کی ولت کردیم
-
-
[IMG]اوری رفته پیک نیکشو پر کنه
-
[IMG][IMG]خدا نکنه
راستی آبنباتت خوشمزس؟
-
[IMG]نموخام
ستی از اول می دونستم دوسم نداری[IMG][IMG]
-
باشه بابک ببندیمش به تخت تا ترک کنه[IMG]
-
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]ستیییییییییییییییییییی یه بار نشد طرف منو بگیری
باهات قهرم[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
-
[IMG]سلام ستی جوونم
ستی تو که پایه همه برنامه های کشتنی
بیا این اوری رو سربه نیست کنیم
[IMG][IMG]این شوور من کو؟
-
[IMG]اوری تو زمینه معتادی رو داشتی گردنه ما ننداز
ستی[IMG]چه عجب از این ورااااااااااااااا
-
[IMG]نه ماسک می بندیم چیزیمون نمیشه
[IMG][IMG]آره شوورتو بیار یه دست بزنمش ببینم چقدر تاب و تحمل داره
کنترل بمب هات دسته خودمه[IMG]
-
دیگه اوری مرگت حتمیه[IMG]
-
راست میگی به صورت دستی خلاصش کردن کیفش بیشتره[IMG]
[IMG]چرا من تو جریان نبودم بابک
[IMG]بی خبر مزدوج شدی
-
-
[IMG]اوری خجالت بکش فک و فامیلتو ول کردی رفتی اون ور
بابک گفتم این آخر دختر فراری میشه قفول نکردی[IMG]
-
[IMG]بابیلی من آمپول هوارو حاضر کردم
بزنیم خلاصش کنیم
-
[IMG]بابیلی من آمپول هوارو حاضر کردم
-
چرا بابا!
[IMG]اوری از کوچه علی راست بیا بیرون
همه چیزو فهمیدیم
[IMG]دیگه تحملمون تموم شده