نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    آقا ما هم عضویم اونجا :D

    آقا ما هم عضویم اونجا :D
  2. pari khano0m

    کاش بـــــــــودم :biggrin:

    کاش بـــــــــودم :biggrin:
  3. pari khano0m

    مــــــــــــن؟؟؟؟؟ جک میگی ناصر؟؟؟؟؟ :biggrin:

    مــــــــــــن؟؟؟؟؟ جک میگی ناصر؟؟؟؟؟ :biggrin:
  4. pari khano0m

    آره اتفاقا این عکسشو گذاشتم که تابلو باشه :دی

    آره اتفاقا این عکسشو گذاشتم که تابلو باشه :دی
  5. pari khano0m

    آرههههههههههههههه ثمینــــــــم...... باشه پس تو کچل.... :)

    آرههههههههههههههه ثمینــــــــم...... باشه پس تو کچل.... :)
  6. pari khano0m

    وااااااااالا..........

    وااااااااالا..........
  7. pari khano0m

    اینم الانت... [IMG]

    اینم الانت... [IMG]
  8. pari khano0m

    این عکس بچگیات..... ][IMG]

    این عکس بچگیات..... ][IMG]
  9. pari khano0m

    ناصر داشتم باور می کردم تو هم اگه بخوای می تونی........ :cry:

    ناصر داشتم باور می کردم تو هم اگه بخوای می تونی........ :cry:
  10. pari khano0m

    باشه..... موفق باشی داداش گلم. فعلا :gol:

    باشه..... موفق باشی داداش گلم. فعلا :gol:
  11. pari khano0m

    ناصر من و ثمین کچلیم؟؟؟؟؟ نذار عکساتو بذارم :w07:

    ناصر من و ثمین کچلیم؟؟؟؟؟ نذار عکساتو بذارم :w07:
  12. pari khano0m

    خداروشکر...... :دی الان نشونش میدم کی کچله :دیییییییی

    خداروشکر...... :دی الان نشونش میدم کی کچله :دیییییییی
  13. pari khano0m

    هه..... مو که نداشتی چشاتم کور شده :D

    هه..... مو که نداشتی چشاتم کور شده :D
  14. pari khano0m

    آمین آمین

    آمین آمین
  15. pari khano0m

    الهــــــــــــــی آمیـــــــــــن :دی (بازم بگو ناصر.... داری دو کلام حرف درس حسابی می زنی :دی)

    الهــــــــــــــی آمیـــــــــــن :دی (بازم بگو ناصر.... داری دو کلام حرف درس حسابی می زنی :دی)
  16. pari khano0m

    با هم ایشالااااا :D

    با هم ایشالااااا :D
  17. pari khano0m

    از چیزی ناراحتی آبجی؟!!!!

    از چیزی ناراحتی آبجی؟!!!!
  18. pari khano0m

    کم نیار ثمین خودش کچله :دی

    کم نیار ثمین خودش کچله :دی
  19. pari khano0m

    :دییییییییییییییییی پایینیه پایینی :دی

    :دییییییییییییییییی پایینیه پایینی :دی
  20. pari khano0m

    من که پمین نیستم :biggrin: پمین پایینیه :دی

    من که پمین نیستم :biggrin: پمین پایینیه :دی
بالا