مريم به جون خودم و موتورمو و ريشهام جاي اين تاپيك زير توي تالار اخبار نيست..:D
بابا اين خبر نيست..مقاله اس..:smile:
به ادمينم كه ميگيم زير تالار بزن ميگه بعدا..الان نه..:child:
بعدش خودش گفت هر جا خوبتر بود تاپيك بزنيد..:whistle:
خواهش ميشه برگردون به همين قسمت ازاد..:whistle:
از صميم قلب خواهش...