البته در حال حاضر بصورت يك شعار بين برخي مسئولان زبون به زبون ميگرده..
اين گروه كاملا رد شده است ولي عقايدي داره كه بعيد نيست برخي عضوش باشن..
حالا چه از مسئولان و چه از مردم عادي..
ولي كسي كه وابسته به خط امام زمان باشه اين گروه رو كذب محض ميدونه.
نه من اين لطافت صفحه رو ميبينم اب ميشم ميرم زمين..:D
باز چشمم افتاد رو اين بچه..:eek:
اين دست من بود زنده نميموند..ميخوردمش..خام خام..:huh::whistle::child: