کلا کاربر جالبیه!!!
تو صیه می کنم برا یبار هم که شده به پرف ادمین برید و با این دوستمون آشنا بشین:دی
:surprised:
بله! الان بخاطر کاربران تبلیغات را برداشتن دیگه!!
الان این جمله امری بود؟
اخباری بود؟
سوالی بود؟
چی بود داداش!
کلا کاربر جالبیه!!!
تو صیه می کنم برا یبار هم که شده به پرف ادمین برید و با این دوستمون آشنا بشین:دی
:surprised:
بله! الان بخاطر کاربران تبلیغات را برداشتن دیگه!!
الان این جمله امری بود؟
اخباری بود؟
سوالی بود؟
چی بود داداش!
کلا کاربر جالبیه!!!
تو صیه می کنم برا یبار هم که شده به پرف ادمین برید و با این دوستمون آشنا بشین:دی
:surprised:
بله! الان بخاطر کاربران تبلیغات را برداشتن دیگه!!
الان این جمله امری بود؟
اخباری بود؟
سوالی بود؟
چی بود داداش!
ممنون از راهنماییت زهراجان:gol:
حتما می رم و جایی که فک می کنم توی تالار کم بود داره تا رفع شه رو بهت می گم
------------------
در ضمن یه چی می گیم یه وخ ناراحت نشیا
شوخی و مزاح می فرماییم ها!
شبت خوش!:gol: