نتایح جستجو

  1. tracer

    :cry::cry: چ بی حال! ----------- خوب منم می دونم

    :cry::cry: چ بی حال! ----------- خوب منم می دونم
  2. tracer

    :biggrin::biggrin: چ باحال

    :biggrin::biggrin: چ باحال
  3. tracer

    [IMG] وا! چرا جو میدی الکی خوب بگو بلد نیستم می خوای یکی واست بسازم بهت بدم؟

    [IMG] وا! چرا جو میدی الکی خوب بگو بلد نیستم می خوای یکی واست بسازم بهت بدم؟
  4. tracer

    ای خبیث ملعون:دی نگفتمت نیا اینجا که نحسی تو ما را نیز خواهد گرفت

    ای خبیث ملعون:دی نگفتمت نیا اینجا که نحسی تو ما را نیز خواهد گرفت
  5. tracer

    ای خبیث! چ بلایی بر سر پروف ما آوردی که هی رفرش می کنیم می نویسد یک پیام از بازدیدکنندگان ولی...

    ای خبیث! چ بلایی بر سر پروف ما آوردی که هی رفرش می کنیم می نویسد یک پیام از بازدیدکنندگان ولی هیچی نی!
  6. tracer

    ای خیره سر این چه حالتیست در پروف ما :razz:

    ای خیره سر این چه حالتیست در پروف ما :razz:
  7. tracer

    (به اینم میگن دوست) ------------ پ.ن:شوما؟

    (به اینم میگن دوست) ------------ پ.ن:شوما؟
  8. tracer

    (به اینم میگن دوست) ------------ پ.ن:شوما؟

    (به اینم میگن دوست) ------------ پ.ن:شوما؟
  9. tracer

    آری بیا جانا :D

    آری بیا جانا :D
  10. tracer

    دور شو که نحسی این غمت پاچه مارا نیز خواهد گرفت و بلا و مصیبتی عظیم در ما به وجود خواهد...

    دور شو که نحسی این غمت پاچه مارا نیز خواهد گرفت و بلا و مصیبتی عظیم در ما به وجود خواهد آورد:surprised: ----------- مارا با غم و اندوه دوستان کاری نیست ---------- هر وقت حالت خب شد بیا:دی
  11. tracer

    غش غش غش:eek:

    غش غش غش:eek:
  12. tracer

    سلام:) نه همین بوده با اندکی تخلص!

    سلام:) نه همین بوده با اندکی تخلص!
  13. tracer

    نمی دونم می خوای بذاریم فردا ساعت 2 و 3 معلوم کنیم؟

    نمی دونم می خوای بذاریم فردا ساعت 2 و 3 معلوم کنیم؟
  14. tracer

    :surprised:

    :surprised:
  15. tracer

    :eek: چه خِشِن!

    :eek: چه خِشِن!
  16. tracer

    لعنت به زلزله که انگار فقط از ما می کشد

    اون که البته ما خاک پای همه شهدا هستیم ----------- ولی این وسط پان ترک ها چکارن خدا میدونه شما هم اگه خیلی به فکر شهدا و افتخاراتشون هستی زیاد به این مسائل دامن نزن عزیز
  17. tracer

    لعنت به زلزله که انگار فقط از ما می کشد

    خب عزیز شما توضیح بده شما شفاف سازی کن ------------------------- این کار دقیقا با کار صدام حسین برابره صدام هم می گفت خرمشهر مال ماست
  18. tracer

    لعنت به زلزله که انگار فقط از ما می کشد

    من فکرم نمیاد! آخه خیلی تابلوئه!!!
بالا