دوست عزیز اتفاقا این حرفو همیشه خاله ام میزنه :" ادم یعنی یه آه و یه دم " . این حرفو از سر غرور نگفتم . این حرف من بی ارتباط با عدد بغل یوزرم نیست .
مامانم تعریف میکنه تو بچگی رفته بودیم شهرستان دیدن اقوام . اونجا پیرزنی بوده که خیلی عمر کرده بود و بخاطر ظاهرش بچه ها ازش می ترسیدن ...