1- داشتم...مال گذشته بود...الان دیگه ندارم...
2-آره
3- نمیدونم..اینو باید از خودش بپرسی..ولی خونشون زاهدان بود
4-30 %...(چرا فکر میکنی من خودشیرینی میکنم؟...باور کن اینجوری نیست)
5- اتفاقا جوابم مثبته...:D...
اینجا چون کمی قضیه فرق میکنه باید کمی جدی تر بود و به سولات بقیه کامل جواب داد...
چون...