You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
من 18 اردیبهشت بود دیگه
همون روز که دیدمتون
همون روز تنهایی من
-
-
اره منم یادمه یه بار گفتی... حالا چرا گفتی؟
-
-
-
میلی عینک داره
وقتی اسم منو صدا زد
انگشت اشاره اش باز و بسته میکرد میگفت باغبان ...... منم ای ذوق میکردم خیلی باحال میگفت
-
بچه ه اسم کوچیک سیویل یاد رفته چی بود؟؟
-
-
-
مریم بهش بگو ... البته اگر کشف کردی
راستی مریم الان اگر گفتی دارم چجوری تایپی میکنم؟؟
-
اهههههههههههههههههه
نمیزاره باز لینک وبلاگمو بدم مریم
-
مریم = دیدم
خوشگله
خجالت چرا؟؟؟
-
مریم دم بریده = جرات داری ..... خرد و خاکشیرت میکنم بعد میخورمت
-
امنه = لطف داری
میلاد = دم بریده شدیاااااا ... من یه خصلتهایی دارممممممممممممممممممممممم باحال
-
http://baghban65.persianblog.ir/
-
خواهش میکنم امنه اینارو از نمایشگاه گل گرفتم الان همشو میزارم تو وبلاگم
میلییییییی دم بریدههههههههه
-
مریم ابرو هم برام گذاشتی؟
-
-
علی رضا رو نمیشناسم ... حالا چیکار کنم؟