ونوس جان توی تاپیک حفظ روزانه قرآن کریم ، گفته بودی جا موندی ما چند روز منتظر شما می مونیم ، می تونی خودت رو برسونی؟ دوست داریم عزیزایی مثل تو کنارمون باشن ، بهم خبر بده
سلام . صبا جان توی تاپیک حفظ روزانه قرآن کریم ، طرحت رو متوجه نشدم . من امروز یکم در گیرم هر طور صلاح می دونی ، اگه زحمتت نمی شه انجام بده ، اگه فرصت نکردی خودم عصر میام
بازم بابت همه زحمتهات ممنون ;)
[IMG]
الان سوره علق آیه 14 هستیم . اگه همه موافق باشید و دوستان می دونن می رسند جبران کنن ، چند روزی نگه داریم رویه رو ! ولی اگه دوستای خوبمون سعی کنن خودشون رو برسونن خیلی عالی می شه ;)