سلام داداش ! خوب هستید؟ نمی دونم چه جوری بابت عکسهای خوشگلتون تشکر کنم ، خیلی لذت بردم با اینکه از صبح کلاس داشتم و خسته بودم ، خستگیم با دیدم عکسای زیباتون در رفت...
الان با اینترنت دانشگاه هستم سرعتش خوبه اون عکسی رو که نوشته استاد شریعتی بود رو باز کرد ;)
بازم ممنون