دیوانه ای؟؟!!
حقته فحشت بدم!
تو مطمئن باش خدا اینو تقدیرت قرار نمیده...خودت باید حواست به خودت باشه...در ضمن با این همه زرهایی ک زدیم اگه سالِ بعد بدتر از امسال بشی که خودم با کشِ شلوار دارت میزنم!!
عالی بود!! دمش گرم!
ولی خدایی سگه چه قشنگ خودشو زد به اون راه! دید ضایع شده برگشت یه دور عقبو نگاه کرد ببینه کسی دیده یانه!! گیجید بنده خدا، انتظار نداشت!:D