نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    تو بیل نیمرو میخوری حتما تو تشت هم باید آبگوشت بخورین ..:D

    تو بیل نیمرو میخوری حتما تو تشت هم باید آبگوشت بخورین ..:D
  2. GAME_OVER

    آره جونت ..ببین باید تو چه شرایطی زندگی کنی ..:biggrin: [IMG]

    آره جونت ..ببین باید تو چه شرایطی زندگی کنی ..:biggrin: [IMG]
  3. GAME_OVER

    تو حالت عادی تنبیه ت میکنن چه برسه به اینکه شیطونی کنی ..خخخخخخخ

    تو حالت عادی تنبیه ت میکنن چه برسه به اینکه شیطونی کنی ..خخخخخخخ
  4. GAME_OVER

    نه اونجا دیگه بین کارای سخت تفریح نداری ..باید یه ریز کلاغ پر بری ...:D

    نه اونجا دیگه بین کارای سخت تفریح نداری ..باید یه ریز کلاغ پر بری ...:D
  5. GAME_OVER

    هی وای من بازم هواخوری ..دیگه باید تمرین کنی بری سربازی باید بری دنبال کارای سخت نه هواخوری ..:D

    هی وای من بازم هواخوری ..دیگه باید تمرین کنی بری سربازی باید بری دنبال کارای سخت نه هواخوری ..:D
  6. GAME_OVER

    چرا خو .. :redface: هان الان خوشال شدی ؟:D

    چرا خو .. :redface: هان الان خوشال شدی ؟:D
  7. GAME_OVER

    خو اصلا نیا..:D

    خو اصلا نیا..:D
  8. GAME_OVER

    خو اینویز بیا ..:D

    خو اینویز بیا ..:D
  9. GAME_OVER

    سیلام .. شد یه بار من بیام تو این پیج و یکم خلوت باشه ؟:razz:

    سیلام .. شد یه بار من بیام تو این پیج و یکم خلوت باشه ؟:razz:
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    به آغوشم خوش آمدی ستاره این صحنه ها تلنگرند. کاش قهرمان های این روزها این بوسه ها را درک کنند. این لمس و این ایول گفتن ها را. کاش. سایت گل - این در آغوش کشی یک جور خاطرات ذهنی آدم را زنده می کند بس که بی گناهی و معصومیت داخلش است. بس که این پسرک در تصاویر واله و شیداست. بس که یک هو تصمیم...
  11. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این تاپیک و این بحثا برا سال 2007 هستش الان که خیلی وقته گذشته بعلاوه اون که این تاپیکا رو زده خودش تازه وارد بوده تازه واردا خیلی وقتا اینطورین و حق هم دارن چون به امکانات سایت آشنا نیستن ..
  12. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این تاپیک و این بحثا برا سال 2007 هستش الان که خیلی وقته گذشته بعلاوه اون که این تاپیکا رو زده خودش تازه وارد بوده تازه واردا خیلی وقتا اینطورین و حق هم دارن چون به امکانات سایت آشنا نیستن ..
  13. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این تاپیک و این بحثا برا سال 2007 هستش الان که خیلی وقته گذشته بعلاوه اون که این تاپیکا رو زده خودش تازه وارد بوده تازه واردا خیلی وقتا اینطورین و حق هم دارن چون به امکانات سایت آشنا نیستن ..
  14. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    هوادارا امروز عالی بودن ..تو ورزشگاهی که مهمان بودیم هوادارمون بیشتر از فجریا بودن .... اینم عکسی از غلامرضا رضایی که هوادارا قبل از بازی رو دیوار ساختمون کنار حافظیه زده بودن ...
  15. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    جیمی جامپ در بازی فجر - پرسپولیس میگه به خودم قول دادم کریمی و انصاری فرد رو از نزدیک ببینم ...انصاری فردو دیدم کریمی رو نتونستم ببینم .. طفلک چقد بد بردنش بیرون ..:D کریمی و مهدوی کیا هم وساطت کرده بودن باز آزادش نکرده بودن ...صدای تماشاگرا میومد که میگفتن ولش کن ولش کن ..:D
  16. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    عشق ، کریمی ، کودک معلول
  17. GAME_OVER

    ریز میبینمش ..:D برو عزیز روزت بخیر :gol:

    ریز میبینمش ..:D برو عزیز روزت بخیر :gol:
  18. GAME_OVER

    اینقد لطیف نباش فکر کردن نداره که ..:D هان پس بخاطر اونه ..نقشه های پلید تو سر داری ..:D

    اینقد لطیف نباش فکر کردن نداره که ..:D هان پس بخاطر اونه ..نقشه های پلید تو سر داری ..:D
  19. GAME_OVER

    هان خو حالا که خوشت میاد بیا بریم ناصرو بزنیم ..:D

    هان خو حالا که خوشت میاد بیا بریم ناصرو بزنیم ..:D
  20. GAME_OVER

    اینقد ه تو پروف من نزار ..:D

    اینقد ه تو پروف من نزار ..:D
بالا