نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    خو چی به تو میرسه ؟:D هان پس خیالم راحت باشه که میبرنش اونجا ..:D نه خیلی خودشو دوست داره ..:D

    خو چی به تو میرسه ؟:D هان پس خیالم راحت باشه که میبرنش اونجا ..:D نه خیلی خودشو دوست داره ..:D
  2. GAME_OVER

    پشت سرت حرف نزدیم مطمئن بودیم هستی و اینویزی ..:D حالا چرا کرکره ها رو کشیدی پایین و تو تاریکی...

    پشت سرت حرف نزدیم مطمئن بودیم هستی و اینویزی ..:D حالا چرا کرکره ها رو کشیدی پایین و تو تاریکی نشستی ؟ :w05:
  3. GAME_OVER

    هان مرسی ..چرا خو؟ :D آره ..داره زندگی در شرایط سخت رو تمرین میکنه :D هی وای اونجا دیگه کجا...

    هان مرسی ..چرا خو؟ :D آره ..داره زندگی در شرایط سخت رو تمرین میکنه :D هی وای اونجا دیگه کجا بوده ..اونوخت دستشونم کباب میشه خو ..:D
  4. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    گل‌محمدی: باید از ترس حریفان استفاده کنیم/ نیم ‌فصل اول خوب تمرین نکردیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از ترس حریفان مقابل خود استفاده کنیم. یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی امروز مقابل صنعت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در چند وقت اخیر با برنامه‌هایی که داشتیم روی حریفان کار کردیم که...
  5. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    نوجوانان پرسپولیس از سد تیم ملی اسلواکی گذشت/پرسپولیس 3 - اسلواکی 1 تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دومین دیدار خود در تورنمنت فرنز یونایتد مالزی با نتیجه سه بر یک در برابر تیم ملی اسلواکی به برتری رسید. تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دومین دیدار خود در تورنمنت فرنز یونایتد مالزی با نتیجه سه...
  6. GAME_OVER

    هان میخواد بره آشخوری ، بعد تو بیل نیمرو بخوره ..ذوق و شوق داره..:D

    هان میخواد بره آشخوری ، بعد تو بیل نیمرو بخوره ..ذوق و شوق داره..:D
  7. GAME_OVER

    قربونت زشتک ..:D خودت چیطوری ..:D

    قربونت زشتک ..:D خودت چیطوری ..:D
  8. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    پس از انتقال رضا حقيقي از باشگاه فجر به پرسپوليس قبل از تعطيلات نيم فصل صحبت‌هاي زيادي در خصوص مبلغ انتقال اين بازيکن مطرح شد. در حالي که در آن مقطع زماني بسياري از رسانه‌ها اعلام مي‌کردند گرفتن رضايتنامه حقيقي و بستن قرارداد اين بازيکن با سرخپوشان هزينه ميلياردي براي پرسپوليس داشته است، جعفر...
  9. GAME_OVER

    نهههه من نمیتونم ترم دیگه بردارم ..میرم با یه بابای دیگه برمیدارمااا..:D هان برو بابای بچه...

    نهههه من نمیتونم ترم دیگه بردارم ..میرم با یه بابای دیگه برمیدارمااا..:D هان برو بابای بچه ..:biggrin: شبت بخیر:gol:
  10. GAME_OVER

    نه اول نمره ..:D تو دیگه ..یعنی بچه ای دیگه ..:D

    نه اول نمره ..:D تو دیگه ..یعنی بچه ای دیگه ..:D
  11. GAME_OVER

    نه دیگه من 20 میخوام ..[IMG] بابایی خو مگه بده تو ریزه میزه ایی؟ راستی ریزه میزه چطوره؟:D

    نه دیگه من 20 میخوام ..[IMG] بابایی خو مگه بده تو ریزه میزه ایی؟ راستی ریزه میزه چطوره؟:D
  12. GAME_OVER

    بابایی باید نمره منو بیشتر بدیااا ..:D خو من هر چی میگم دوست نداری .. کوچول چطوره ؟:D

    بابایی باید نمره منو بیشتر بدیااا ..:D خو من هر چی میگم دوست نداری .. کوچول چطوره ؟:D
  13. GAME_OVER

    خوبه خوبه ..بدرد آیندت میخوره بابایی..:D نی نی چطوره ؟ :w15:

    خوبه خوبه ..بدرد آیندت میخوره بابایی..:D نی نی چطوره ؟ :w15:
  14. GAME_OVER

    خو خوبه دیگه الان با آمادگی داری میری ..:D خو طفل خوبه ؟

    خو خوبه دیگه الان با آمادگی داری میری ..:D خو طفل خوبه ؟
  15. GAME_OVER

    نه اتفاقا اونم خیلی به فکرته رفته تحقیق کرده فهمیده اونجا اصلا بهتون آب نمیدن ..باید تشنه بمونید...

    نه اتفاقا اونم خیلی به فکرته رفته تحقیق کرده فهمیده اونجا اصلا بهتون آب نمیدن ..باید تشنه بمونید ..خخخخخ هان بچه ای دیگه بابایی ..بچهههههه ..:D
  16. GAME_OVER

    نه رفتم کلی تحقیق کردم بخاطر تو ..:D ..خوبه دیگه الان مجبور نیستی تو پوتین آب بخوری و مریض نمیشی...

    نه رفتم کلی تحقیق کردم بخاطر تو ..:D ..خوبه دیگه الان مجبور نیستی تو پوتین آب بخوری و مریض نمیشی .. قدر منو نمیدونی که..:D
  17. GAME_OVER

    اییش ..چه دختر لوسی ..:D

    اییش ..چه دختر لوسی ..:D
  18. GAME_OVER

    هان ..نترس لازم نیست تو پوتین آب بخوری .. چون میتونی از دستت استفاده کنی ..:D

    هان ..نترس لازم نیست تو پوتین آب بخوری .. چون میتونی از دستت استفاده کنی ..:D
  19. GAME_OVER

    انگار خیلی دوست داری ..آب شنگولیه برا تو ..:D

    انگار خیلی دوست داری ..آب شنگولیه برا تو ..:D
  20. GAME_OVER

    جای لیوان هم میشه از پوتین استفاده کرد ..:D

    جای لیوان هم میشه از پوتین استفاده کرد ..:D
بالا