You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بی خبر چیه:surprised:
خوبه بهتون گفتم و رفتما:razz:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
وا
چرا؟
خوبه که
بخند:smile:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
:smile:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
:redface:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
نویسنده داستان کارگردان(فیلمساز) هم هست؟
-
:D:):biggrin:
ناراحت نشو حالا
- tracer
- ارسال پروفایل
-
خب سفر قندهار دارم می رم:surprised:
خلاصه بدی از ما دیدی بریز دور
خوبی دیدی نگه دار واسه خودت!:D
- tracer
- ارسال پروفایل
-
وا!
این جلف بازیا چیه:sweatdrop:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
اخه دارم می رم سفر:D
- tracer
- ارسال پروفایل
-
:surprised:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
ننجون
دیگه ما رو ندیدی حلال کن:D
- tracer
- ارسال پروفایل
-
نمی دونم
من اصن ایشون رو نمیشناسم
- tracer
- ارسال پروفایل
-
:eek::surprised:
خوبی کجا بود نن جون!
ما هرچی از شما دیدیم.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوبی بوده ولاغیر:D
- tracer
- ارسال پروفایل
-
ننجون:دی
چی گذاشتی پ؟
خشانت بهت میاد شدید!!!:دی
مدیر خِشن!:surprised:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
بفرما ننجون
[IMG]
ولی من اون خِشنه رو بیشتر دوس داشتم!:surprised:
- tracer
- ارسال پروفایل
-
سلام
[IMG]
- tracer
- ارسال پروفایل
-
سلام ننجون
بیا اینم آواتارت
[IMG]
اینم یکی دیگه
[IMG]
اینم یکی دگه
[IMG]
- tracer
- ارسال پروفایل
-
سلام
نه
چه اتفاقی افتاده؟
- tracer
- ارسال پروفایل
-
[img]
- tracer
- ارسال پروفایل
-
خدافظ
دختر خوبی باش
شیطونی هم نکن
:D
- tracer
- ارسال پروفایل