نتایح جستجو

  1. tracer

    :surprised: :smile: تقلدت موبارک زهرایی!:دی خدایا ما بندگان کمترین چ گناهی کرده بودیم که این...

    :surprised: :smile: تقلدت موبارک زهرایی!:دی خدایا ما بندگان کمترین چ گناهی کرده بودیم که این بختک رو به جونمون انداختی!:دی
  2. tracer

    [img]

    [img]
  3. tracer

    چرا اینجوری هستی خو! فرق جدی و شوخی رو هم که اصن نمی دونی! ایشششششششششش!

    چرا اینجوری هستی خو! فرق جدی و شوخی رو هم که اصن نمی دونی! ایشششششششششش!
  4. tracer

    وا! چ حرفا! اصن به من میاد اینجوری باشم:razz:

    وا! چ حرفا! اصن به من میاد اینجوری باشم:razz:
  5. tracer

    خب به نظرم یه تاپیک میطلبه این بحث زحمتش هم با خودت لطفا

    خب به نظرم یه تاپیک میطلبه این بحث زحمتش هم با خودت لطفا
  6. tracer

    مرسی ممنون متشکرم حتما می خونم حالا نظر خودت چیه؟

    مرسی ممنون متشکرم حتما می خونم حالا نظر خودت چیه؟
  7. tracer

    خب الان چی بگم بهش گفتم بذار تحقیق کنم جوابشو بعدا بهت بگم

    خب الان چی بگم بهش گفتم بذار تحقیق کنم جوابشو بعدا بهت بگم
  8. tracer

    نه من می گفتم

    نه من می گفتم
  9. tracer

    خب گفتم 100 سال گفت نگاه کن که چطوری 1400 سال پیش نحوه به وجود اومدن جنین رو مو به مو توضیح داده

    خب گفتم 100 سال گفت نگاه کن که چطوری 1400 سال پیش نحوه به وجود اومدن جنین رو مو به مو توضیح داده
  10. tracer

    می گفت الان چند ساله که علم به وجود اومدن جنین رو کشف کرده؟

    می گفت الان چند ساله که علم به وجود اومدن جنین رو کشف کرده؟
  11. tracer

    نه بابا کار و بار چیه لیسانس دارم می گیرم بابا ارشد صنعتی شریف:دی

    نه بابا کار و بار چیه لیسانس دارم می گیرم بابا ارشد صنعتی شریف:دی
  12. tracer

    :razz: توهم زدی باز؟

    :razz: توهم زدی باز؟
  13. tracer

    تازشم من ازش خوشم نمیاد:دی برم بهش تبریک بگم! چ حرفا!!!

    تازشم من ازش خوشم نمیاد:دی برم بهش تبریک بگم! چ حرفا!!!
  14. tracer

    این که مال هفته پیشه زشته الان تبریک بگم خو!

    این که مال هفته پیشه زشته الان تبریک بگم خو!
  15. tracer

    با یه نفر بحث می کردم سر اینکه قران صوبت های پیامبره یا از طرف خدا اومده یه چیزی گفت توش موندم

    با یه نفر بحث می کردم سر اینکه قران صوبت های پیامبره یا از طرف خدا اومده یه چیزی گفت توش موندم
  16. tracer

    چرا پیام منو پاک کردی ها:w00:

    چرا پیام منو پاک کردی ها:w00:
  17. tracer

    چ خشن! اعصاب نداریا!!!!!!!!!

    چ خشن! اعصاب نداریا!!!!!!!!!
  18. tracer

    هنوز ذوق دارم ولی ذوقم یک سوم وقتیه که بشم تنها دوستت ! :D آواتار نو هم مبارک :gol:

    هنوز ذوق دارم ولی ذوقم یک سوم وقتیه که بشم تنها دوستت ! :D آواتار نو هم مبارک :gol:
  19. tracer

    گفتم که fdisk کنی خوب میشه البته یه سرچ بزن نحوه fdisk رو توضیح داده اگه هم نتونستی یا نخواستی...

    گفتم که fdisk کنی خوب میشه البته یه سرچ بزن نحوه fdisk رو توضیح داده اگه هم نتونستی یا نخواستی با partition magic درستش کنه من فعلن باید برم بای@
  20. tracer

    نه اگه سوخته بود که اصلن هیچی روش نصب نمیشد

    نه اگه سوخته بود که اصلن هیچی روش نصب نمیشد
بالا