منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
مشاعرۀ سنّتی
تا کی به اشک دیده ی من خنده می کنی مانند آفتاب به اشک روان برف
امالیا
ارسال #47,620
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
مشاعرۀ سنّتی
می رود کز ما جدا گردد ولی جان و دل با اوست هر جا می رود
امالیا
ارسال #47,618
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
اگر نفر قبلیت دلت رو بشکنه چکارش میکنی؟؟؟
تبعیدش می كنم قطب اونجا از سرما بمیرههههههههه
امالیا
ارسال #24
Oct 21, 2012
تالار:
زنگ تفريح
مشاعرۀ سنّتی
تلخکامی بین که در میخانه ی دلدادگی بود پر خون جگر هر جا سبویی یافتم
امالیا
ارسال #47,605
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم
امالیا
ارسال #15,952
Oct 21, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
مشاعرۀ سنّتی
تو را خبر ز دل بیقرار باید و نیست غم تو هست ولی غمگسار باید و نیست
امالیا
ارسال #47,594
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
[IMG]
[IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
[IMG] [IMG]
[IMG] [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
مشاعرۀ سنّتی
ما را بس است جلوه گه شاهدان قدس دنیا برای مردم دنیا گذاشتیم
امالیا
ارسال #47,556
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
(أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ))- به نیت قبولی حوائج خود و تمام دوستان شرکت کننده)
أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ
امالیا
ارسال #4,043
Oct 21, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
مشاعره از اون طرف
آتش دگر به خرمن جانم چه می زنی؟ ای برق فتنه یک نگه گرم بس مرا
امالیا
ارسال #444
Oct 21, 2012
تالار:
مشاعره
کلوپ آبیدلان.
خوب پس من برم بخوابم. نامحسوس هوای کلوپ رو دارم................. شب همگی خوش...........
امالیا
ارسال #3,729
Oct 20, 2012
تالار:
فوتبال ایران
بیشتر که فکر میکنم آره قدمتت خیلیییییییییییییییییییییی بیشتر از این حرفاست. میخوای یه چیکه آب...
بیشتر که فکر میکنم آره قدمتت خیلیییییییییییییییییییییی بیشتر از این حرفاست. میخوای یه چیکه آب بخور گلوت تازههههههههههه شه فسیل سنگوارهههههههههه قدمت دار....... اگه رفتم همینجوری خداحافظ........
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
کلوپ آبیدلان.
سلام مربی از ذوق این پست پیشنهادی خواب به چشام نمیاد. حضورم از زیر پوست به محسوس رسیدههههه.............
امالیا
ارسال #3,726
Oct 20, 2012
تالار:
فوتبال ایران
کلوپ آبیدلان.
ممنون. شب بخیر........
امالیا
ارسال #3,725
Oct 20, 2012
تالار:
فوتبال ایران
ببخش حرفم رو پس میگیرم. این جور که از شواهد پیداست بابابزرگ من از تو کوچیکترههههههه
ببخش حرفم رو پس میگیرم. این جور که از شواهد پیداست بابابزرگ من از تو کوچیکترههههههه
امالیا
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
7 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا