نتایح جستجو

  1. امالیا

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  2. امالیا

    مشاعرۀ سنّتی

    تا کی به اشک دیده ی من خنده می کنی مانند آفتاب به اشک روان برف
  3. امالیا

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  4. امالیا

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  5. امالیا

    مشاعرۀ سنّتی

    می رود کز ما جدا گردد ولی جان و دل با اوست هر جا می رود
  6. امالیا

    اگر نفر قبلیت دلت رو بشکنه چکارش میکنی؟؟؟

    تبعیدش می كنم قطب اونجا از سرما بمیرههههههههه
  7. امالیا

    مشاعرۀ سنّتی

    تلخکامی بین که در میخانه ی دلدادگی بود پر خون جگر هر جا سبویی یافتم
  8. امالیا

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم
  9. امالیا

    مشاعرۀ سنّتی

    تو را خبر ز دل بیقرار باید و نیست غم تو هست ولی غمگسار باید و نیست
  10. امالیا

    [IMG]

    [IMG]
  11. امالیا

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  12. امالیا

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  13. امالیا

    مشاعرۀ سنّتی

    ما را بس است جلوه گه شاهدان قدس دنیا برای مردم دنیا گذاشتیم
  14. امالیا

    مشاعره از اون طرف

    آتش دگر به خرمن جانم چه می زنی؟ ای برق فتنه یک نگه گرم بس مرا
  15. امالیا

    کلوپ آبیدلان.

    خوب پس من برم بخوابم. نامحسوس هوای کلوپ رو دارم................. شب همگی خوش...........
  16. امالیا

    بیشتر که فکر میکنم آره قدمتت خیلیییییییییییییییییییییی بیشتر از این حرفاست. میخوای یه چیکه آب...

    بیشتر که فکر میکنم آره قدمتت خیلیییییییییییییییییییییی بیشتر از این حرفاست. میخوای یه چیکه آب بخور گلوت تازههههههههههه شه فسیل سنگوارهههههههههه قدمت دار....... اگه رفتم همینجوری خداحافظ........
  17. امالیا

    کلوپ آبیدلان.

    سلام مربی از ذوق این پست پیشنهادی خواب به چشام نمیاد. حضورم از زیر پوست به محسوس رسیدههههه.............
  18. امالیا

    کلوپ آبیدلان.

    ممنون. شب بخیر........
  19. امالیا

    ببخش حرفم رو پس میگیرم. این جور که از شواهد پیداست بابابزرگ من از تو کوچیکترههههههه

    ببخش حرفم رو پس میگیرم. این جور که از شواهد پیداست بابابزرگ من از تو کوچیکترههههههه
بالا