نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    هنوز که جزء تموم نشده. ایشالا مشکلشون برطرف بشه

    هنوز که جزء تموم نشده. ایشالا مشکلشون برطرف بشه
  2. سایه خانم

    آخی چرا؟ پای کام زیاد نشستی ؟

    آخی چرا؟ پای کام زیاد نشستی ؟
  3. سایه خانم

    سلام عزیزم . چیزیم نبود یه حالت تهوع بود گلاب بروت . رفع شد بهترم:smile:

    سلام عزیزم . چیزیم نبود یه حالت تهوع بود گلاب بروت . رفع شد بهترم:smile:
  4. سایه خانم

    آهاا بهترم. ممنون. حالت تهوع بود گلاب بروتون

    آهاا بهترم. ممنون. حالت تهوع بود گلاب بروتون
  5. سایه خانم

    گلاب بروت البته میگم که نمیدونم . بیخیال . اصل حالت چطوره؟

    گلاب بروت البته میگم که نمیدونم . بیخیال . اصل حالت چطوره؟
  6. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جزء را تقدیم میکنیم به امام علی(ع) و ازآقا التماس دعا داریم. پيامبر صلی الله عليه ‏و ‏آله : بى اُنذِرتُم وَ بِعَلىِّ بنِ أبى طالِبِ اهْتَدَيتُم... وَ بِالْحَسَنِ اُعْطيتُمُ الإْحسانُ وَ بِالْحُسَينِ تَسعَدونَ وَ بِهِ تَشقونَ ألا وَ إنَّ الْحُسَينَ بابٌ مِن أبوابِ الْجَنَّةِ مَن عاداهُ...
  7. سایه خانم

    خودمم نمیدونم چرا. بعد از ظهرب یهو حالت تهوع گرفتم وقتم نشد از همتون خدافظی کنم تو صفحه خودم نوشتم

    خودمم نمیدونم چرا. بعد از ظهرب یهو حالت تهوع گرفتم وقتم نشد از همتون خدافظی کنم تو صفحه خودم نوشتم
  8. سایه خانم

    سلام خوبین؟چه مشکلی؟

    سلام خوبین؟چه مشکلی؟
  9. سایه خانم

    حالم خوب نیس . وارد تاپیک هم نمیتونم بشم.

    حالم خوب نیس . وارد تاپیک هم نمیتونم بشم.
  10. سایه خانم

    سلام :(

    سلام :(
  11. سایه خانم

    ویروس کشی کردم اما باز هم... مرسی

    ویروس کشی کردم اما باز هم... مرسی
  12. سایه خانم

    همگی معذرت . حالم بده. فعلن

    همگی معذرت . حالم بده. فعلن
  13. سایه خانم

    خواهر تاپیک متوقف شد یا بعد پست من کسی چیزی نگفته؟

    خواهر تاپیک متوقف شد یا بعد پست من کسی چیزی نگفته؟
  14. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جزء را تقدیم میکنیم به امام علی(ع) و ازآقا التماس دعا داریم. پيامبر صلی الله عليه ‏و ‏آله : بى اُنذِرتُم وَ بِعَلىِّ بنِ أبى طالِبِ اهْتَدَيتُم... وَ بِالْحَسَنِ اُعْطيتُمُ الإْحسانُ وَ بِالْحُسَينِ تَسعَدونَ وَ بِهِ تَشقونَ ألا وَ إنَّ الْحُسَينَ بابٌ مِن أبوابِ الْجَنَّةِ مَن عاداهُ...
  15. سایه خانم

    اصن به قیافه من میاد حیرون باشم؟ [IMG]

    اصن به قیافه من میاد حیرون باشم؟ [IMG]
  16. سایه خانم

    اثری از تووهین پیدا نکردم .چی گفته؟ [IMG]

    اثری از تووهین پیدا نکردم .چی گفته؟ [IMG]
  17. سایه خانم

    سلام آقای مدیر. چن روزه نمیتونم با موزیلا وارد تاپیک ها بشم قبلنم اینطوری شد اما درست میشد خودش...

    سلام آقای مدیر. چن روزه نمیتونم با موزیلا وارد تاپیک ها بشم قبلنم اینطوری شد اما درست میشد خودش. چیکار کنم؟ [IMG]
  18. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  19. سایه خانم

    من چکاره بیدم [IMG]

    من چکاره بیدم [IMG]
  20. سایه خانم

    برا همتون دراورد عمه. البته من حدس میزنم اون باشه:razz:

    برا همتون دراورد عمه. البته من حدس میزنم اون باشه:razz:
بالا