نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    آبجی اندیشه ، آبجی نسیم رو هم بکش

    آبجی اندیشه ، آبجی نسیم رو هم بکش
  2. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  3. سایه خانم

    ایشالا آبجی

    ایشالا آبجی
  4. سایه خانم

    یادت میدم [IMG]

    یادت میدم [IMG]
  5. سایه خانم

    نه سوتی که نبود. شاید چون تند میخوندی اینجوری شد. با این وجود عالی بود

    نه سوتی که نبود. شاید چون تند میخوندی اینجوری شد. با این وجود عالی بود
  6. سایه خانم

    مرسی مثل همیشه دلنشین [IMG]

    مرسی مثل همیشه دلنشین [IMG]
  7. سایه خانم

    سلام عزیزم باشه حتمن [IMG]

    سلام عزیزم باشه حتمن [IMG]
  8. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جزء را تقدیم میکنیم به امام علی(ع) و ازآقا التماس دعا داریم. پيامبر صلی الله عليه ‏و ‏آله : بى اُنذِرتُم وَ بِعَلىِّ بنِ أبى طالِبِ اهْتَدَيتُم... وَ بِالْحَسَنِ اُعْطيتُمُ الإْحسانُ وَ بِالْحُسَينِ تَسعَدونَ وَ بِهِ تَشقونَ ألا وَ إنَّ الْحُسَينَ بابٌ مِن أبوابِ الْجَنَّةِ مَن عاداهُ...
  9. سایه خانم

    من؟ شب خوش.خوب بخوابین

    من؟ شب خوش.خوب بخوابین
  10. سایه خانم

    قربونت برم. عزیزم ما اونقد نزدیک هستیم که یه سوال ازت بپرسم ؟

    قربونت برم. عزیزم ما اونقد نزدیک هستیم که یه سوال ازت بپرسم ؟
  11. سایه خانم

    هیچی. نشستم. هیچ کدوم از آبجیا نمیان؟

    هیچی. نشستم. هیچ کدوم از آبجیا نمیان؟
  12. سایه خانم

    ا مبارک باشه [IMG] خوشبخت بشن. نه من مجردم

    ا مبارک باشه [IMG] خوشبخت بشن. نه من مجردم
  13. سایه خانم

    فرزانه نگفت میاد یا نه؟

    فرزانه نگفت میاد یا نه؟
  14. سایه خانم

    الهی شکر

    الهی شکر
  15. سایه خانم

    داداش حالت خوب نیستااااا . [IMG]

    داداش حالت خوب نیستااااا . [IMG]
  16. سایه خانم

    مسافرت بودین؟

    مسافرت بودین؟
  17. سایه خانم

    فایده نداره باید تنبیه خارجی بشه[IMG]

    فایده نداره باید تنبیه خارجی بشه[IMG]
  18. سایه خانم

    انقد سرعت اومده پایین. میخوام بزنم لهش کنم [IMG]

    انقد سرعت اومده پایین. میخوام بزنم لهش کنم [IMG]
  19. سایه خانم

    خوب معلومه دیگه سرکار بودین. خودتون گفتین میرین سرکار [IMG]

    خوب معلومه دیگه سرکار بودین. خودتون گفتین میرین سرکار [IMG]
  20. سایه خانم

    خوشبحالتون همش اینجا بودین . شانس من فقط مال من اینجوری میشه. خو برو استراحت[IMG]

    خوشبحالتون همش اینجا بودین . شانس من فقط مال من اینجوری میشه. خو برو استراحت[IMG]
بالا